Телефон довіри:
0512539518
0931703079
Кол-центр:
0676904009

0992530661

0512530661
0800504001
(безкоштовно)
callcentre@energy.mk.ua
Канцелярія:
kanc@energy.mk.ua
Телефон довіри:
0512539518
Кол-центр:
0931703079
0676904009

0992530661
, 0512530661
0800504001
(безкоштовно)
callcentre@energy.mk.ua
Канцелярія:
kanc@energy.mk.ua
Оплатити через "Приват Банк"
Особистий кабінет для дому (надання показів)
Особистий кабінет для компаній (надання показів)
Засоби обліку електоренергії
Електронна черга
Реєстр постачальників електричної енергії
Способи надання показів приладів обліку електроенергії
ДОГОВІР про надання послуг з розподілу електричної енергії між Оператором системи розподілу та Виробником електричної енергії
Публічний договір електропостачальника про надання послуг з розподілу електроенергії
Публічний договір споживача про надання послуг з розподілу електроенергії
Перелік послуг, що надаються АТ «Миколаївобленерго», як оператора системи розподілу іншим учасникам ринку електричної енергії
Перелік послуг, що надаються АТ «Миколаївобленерго», як оператора системи розподілу при виконанні функцій постачальника послуг комерційного обліку

Новини

У АТ “МИКОЛАЇВОБЛЕНЕРГО” ВІДЗНАЧИЛИ ВСЕСВІТНІЙ ДЕНЬ ОХОРОНИ ПРАЦІ

 

26 квітня 2019 до Всесвітнього дня охорони праці в АТ “Миколаївобленерго” провели круглий стіл з керівниками та представниками служб АТ «Миколаївобленерго». На захід були запрошені почесні гості - представники Управління Держпраці у Миколаївській області та Фонду соціального страхування України в Миколаївській області.

На початку засідання круглого столу із вступним словом до присутніх звернувся заступник Генерального директора з охорони праці та пожежної безпеки АТ «Миколаївобленерго» Федченко В.П. Він привітав присутніх з Всесвітнім Днем охорони праці та відмітив, що цього року Міжнародною організацією праці визначено девіз Дня охорони праці: «Безпечне та здорове майбутнє праці» та довів, що в 2019 році Міжнародна організація праці відмічає 100-річний ювілей свого заснування та розповів про історичні факти та причини її заснування.

Головне питання круглого столу - як створити та забезпечити безпечне та здорове майбутнє праці для всіх працівників під час їхньої трудової діяльності не залежного від їхнього віку та статі, професії та виду діяльності.

В продовж 2017-2018 років в Україні відбувається відтік за кордон кваліфікованого працюючого населення країни. Враховуючи таку ситуацію, наше завдання – зберегти працююче населення, як безцінний потенціал для майбутнього становлення сильної держави.

Він запропонував вшанувати пам’ять загиблих працівників від нещасних випадків хвилиною мовчання.

З доповіддю виступив начальник служби охорони праці та пожежної безпеки АТ «Миколаївобленерго» Бровченко В.Г., який розповів присутнім, що заходи до Всесвітнього дня охорони праці 2019 року спрямовані на те, щоб привернути увагу до проблем, пов'язаних з питаннями охорони праці, показати надзвичайну важливість покращення умов праці для всіх працівників Товариства, активізувати зусилля щодо захисту їхніх трудових прав.

У своїй доповіді Бровченко В.Г. проаналізував причини нещасних випадків, що сталися на підприємствах енергетичної галузі та окремо в Товаристві у 2018 році. Детально ознайомив присутніх зі причинами настання нещасних випадків, їхньою помісячною частотою виникнення, особливу увагу приділив нещасними випадкам причиною виникнення яких стало: ураження електричним струмом працівників, падіння з висоти та під час пересування та погіршення самопочуття.

Доповів присутнім статистичні показники невиробничого травматизму  працівників АТ «Миколаївобленерго». Так, протягом 2018 року обліковано 159 випадків невиробничого травматизму, з них найбільшу кількість – 53 травмовані особи (34% від загальної кількості травмованих), складають працівники професії електромонтер з експлуатації розподільних мереж.

Крім того, Бровченко В.Г. підкреслив, що основна ціль роботи служби охорони праці та пожежної безпеки підприємства - запобігання травматизму працівників (як виробничого, так і невиробничого характеру) та професійних захворювань шляхом створення безпечних умов праці та максимального обмеження впливу шкідливих факторів на здоров'я працівників при виконанні поставлених виробничих завдань, а також  розповів про шляхи вирішення цих задач.

Виходячи з викладеного, забезпечення належного рівня охорони праці, організації гідних і безпечних умов праці є основним завданням для служби охорони праці та пожежної безпеки і керівництва Товариства при виконанні персоналом підприємства своїх функціональних обов'язків. Особливу увагу в цьому напрямку необхідно приділяти молодим кадрам, яким необхідно отримати необхідний досвід і знання при проходженні професійне навчання.

Виступив начальник відділу страхових експертів з охорони праці Миколаївського міського відділення Управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України в Миколаївській області Черкасов Ігор Анатолійович, який подякував керівництво АТ «Миколаївобленерго» за роботу на належному рівні по забезпеченню безпечних умов праці працівників підприємства та відмітив, що профілактика виробничого травматизму і безпека праці є сьогодні одним з пріоритетних завдань, однак, у разі нещасного випадку при виконанні службових обов’язків або професійних захворювань – кожен офіційно працевлаштований отримає гарантовану допомогу від Фонду соціального страхування України.

Окрім реабілітації, усі потерпілі на виробництві мають право на фінансування за рахунок коштів Фонду таких соціальних послуг: діагностика; лікування в закладах охорони здоров’я, у тому числі оперативні втручання, забезпечення лікарськими засобами та виробами медичного призначення; протезування; медичний догляд; забезпечення спеціальними засобами пересування (колясками); санаторно-курортне лікування тощо.

Черкасов І.А. розповів про останні резонансні нещасні випадки на виробництві в розслідуванні яких приймали участь працівники Фонду на території Миколаївської області та наголосив на тих заходах з охорони праці вжиття яких могло б попередити їхнє виникнення.

Він підкреслив, що Фонд соціального страхування завжди готовий надати необхідну допомогу з питань забезпечення прав застрахованих осіб, закликав до співпраці присутніх представників Товариства по здійсненню заходів щодо профілактики нещасних випадків, поширення позитивного досвіду у створенні безпечних умов праці на підприємстві та конкретних робочих місцях, формуванні у керівництва та працівників свідомості щодо відповідальності за власну безпеку та життя.

Виступив начальник відділу нагляду в машинобудуванні та енергетиці Управління Держпраці у Миколаївській області Агарков Дмитро Юрійович, який зупинився на основних причинах нещасних випадків, які відбулися в 2018 році на підприємствах Миколаївської області, розповів про останні резонансні нещасні випадки на виробництві в розслідуванні яких приймали участь працівники Управління Держпраці у Миколаївській області та наголосив на тих заходах з охорони праці вжиття яких могло б попередити їхнє виникнення.

Довів статистичні дані травматизму за 2018 рік по Україні.

Звернув увагу присутніх на те, що в організації роботи на такому підприємстві, як АТ «Миколаївобленерго» «дрібниць» не буває. Працівники повинні бути належним чином підготовлені, тому що безпека роботи здебільшого залежить від них самих. Він закликав не приховувати нещасні випадки, а ретельно і об'єктивно розслідувати їх причини, щоб надалі уникнути їхнього повторення. Агарков Д.Ю. ще раз привітав присутніх із Всесвітнім днем охорони праці, подякував за їх сумлінну працю та побажав, щоб нещасних випадків на підприємстві більше не було.

З доповіддю виступив заступник генерального директора з охорони праці та пожежної безпеки АТ «Миколаївобленерго» Федченко В.П., який проаналізував роботу дирекції з охорони праці та пожежної безпеки та доповів, що на фінансування заходів з питань охорони праці в 2018 році було заплановано 6 692 700 грн, а фактично освоєно - 6 205 500 грн., що становить 1,84% від фонду заробітної плати за попередній рік. На заходи з охорони праці у 2019 році заплановано витратити 4 906 660 грн.

Основними статями витрати з охорони праці у 2018 році були:

- забезпечення працівників спеціальним одягом та взуттям, засобами індивідуального захисту – 2 332 070 грн.;

- навчання з питань охорони праці – 57 890 грн.;

- забезпечення працівників спецхарчуванням – 349 500 грн.;

- проведення медичних оглядів працівників - 441 000 грн.;

- проведення атестації робочих місць - 90 000 грн.;

- забезпечення заходів пожежної безпеки – 1 639 200 грн.

Федченко В.П. сказав, що, незважаючи на всі докладені зусилля в цьому напрямку, нам є ще над чим працювати, адже мета у нас одна - досягнення такого рівня охорони праці, при якому буде відсутній виробничий травматизм.

У відповідності до затверджених планів та програм у навчальному центрі АТ «Миколаївобленерго» у 2018 році підвищили свій професійний рівень 379 працівників Товариства. Також, 2875 працівникам підприємства, які зайняті на роботах з підвищеною небезпекою було проведено щорічне 30 годинне навчання з питань охорони праці та пожежної безпеки.

В своєму заключному виступі заступник генерального директора з охорони праці та пожежної безпеки Федченко В.П. подякував присутнім за участь в засіданні «круглого столу» та, з огляду на вищевказане, нагадав керівникам структурних підрозділів Товариства про їх відповідальність за правильну організацію роботи, контроль за дотриманням вимог правил та нормативно-правових актів з охорони праці, якісне, професійне навчання підлеглого персоналу, особливо молоді, необхідність своєчасного вжиття заходів для попередження виникнення нещасних випадків та зазначив необхідність проведення відповідної роз’яснювальної роботи.

За результатами роботи «круглого столу», усвідомлюючи важливість порушеного питання, всіма учасниками була досягнута згода в необхідності проведення конкретних заходів, спрямованих на збереження здоровя працюючого населення як безцінного  потенціалу для розвитку держави. Тільки спільними зусиллями і завдяки комплексному підходу можна забезпечити організацію належних умов роботи працівників та будувати плани на безпечне та здорове майбутнє праці в Україні.

   У зв’язку з відокремленням оператора системи розподілу та постачальника електричної енергії згідно з положеннями Закону України «Про ринок електричної енергії», на території Миколаївської області та м. Миколаєва:
- оператором системи розподілу, який на підставі отриманої ліцензії буде провадити господарську діяльність з розподілу електричної енергії є АТ «Миколаївобленерго», яке має офіційний веб – сайт: www.energy.mk.ua, на якому можна ознайомитись з договором споживача про надання послуг з розподілу електричної енергії та заявою – приєднання, та отримати вичерпну інформацію про розміщення філій, режим роботи, тарифи, тощо.
- постачальником електричної енергії, який на підставі отриманої ліценції буде провадити господарську діяльність з постачання електричної енергії споживачу, є ТОВ "Миколаївська електропостачальна компанія», яке розташоване за адресою: вул. Погранична, буд. 39/1, м. Миколаїв. Ви маєте можливість ознайомитись з формами договорів: договір про постачання електричної енергії споживачу, договір про постачання електричної енергії постачальником універсальних послуг, договір про постачання електричної енергії постачальником "останньої надії", комерційними пропозиціями до цих договорів, заявою – приєднання, а також одержати додаткову інформацію відвідавши офіційний веб-сайт: elektropostach.mk.ua.
    В п. 13.1 типового договору про постачання електричної енергії постачальником універсальних послуг визначено, що термін дії зазначається в комерційній пропозиції, яку обрав споживач та набуває чинності з дати подання споживачем заяви – приєднання.
   Пунктом 13.1. типового договору про постачання електричної енергії постачальником "останньої надії" визначається, що цей Договір приєднання Споживача набирає чинності за фактом споживання електричної енергії у перший день, наступний за останнім днем постачання електричної енергії попереднім електропостачальником, за відсутності факту відключення, передбаченого ПРРЕЕ, та діє в частині здійснення розрахунків між Сторонами до повного їх здійснення, а в частині постачання електричної енергії його дія не може перевищувати 90 діб.
    Договіром про постачанняелектричної енергії споживачу передбачається, що цей договір укладається на строк, зазначений в комерційній пропозиції, яку обрав Споживач, та набирає чинності з моменту погодження (акцептування) Споживачем заяви-приєднання, яка є невід’ємним додатком до цього Договору, та сплаченого рахунку (квитанції) Постачальника.
    ТОВ "Миколаївська електропостачальна компанія» буде здійснювати постачання електричної енергії як постачальник універсальних послуг та постачальник "останньої надії", а також здійснювати постачання електричної енергії за вільними цінами.
    Постачальник універсальних послуг здійснює постачання електричної енергії побутовому та малому непобутовому споживачу, які знаходяться на території здійснення його діяльності на підставі договору про постачання електричної енергії постачальником універсальних послуг.
    Постачальник універсальних послуг не може відмовити зазначеним категоріям споживачів в укладанні договору постачання електричної енергії (ст. 63 ЗУ «Про ринок електричної енергії», крім випадків наведених нижче.
   Електропостачальник може відмовити в укладанні договору, якщо споживач не відповідає критеріям, встановленим для споживача універсальних послуг та/або об’єкт споживача не відповідає критеріям, зазначеним в обраній комерційній пропозиції (абзац 2 п. 3.2.5 Правил роздрібного ринку електричної енергії (далі - ПРРЕЕ).
    До категорії «малий непобутовий споживач» підпадають суб'єкти малого підприємництва, електроустановки якого приєднані до системи розподілу електричної енергії номінальною напругою не більше 1кВ, який купує електричну енергію для власного споживання (п. 1.1.2 ПРРЕЕ).
    Мала система розподілу (далі - МСР) - електрична мережа, приєднана до мереж системи розподілу або передачі, якою здійснюється розподіл електричної енергії певній кількості Користувачів та яка є власністю/співвласністю суб'єкта/суб'єктів господарювання і побудована для задоволення потреб цих Користувачів (п. 1.1.2 ПРРЕЕ).
Електричні мережі можуть бути визначені як МСР (п. 9.2.1. Кодексу систем розподілу), якщо це:
- система розподілу, створена в єдиному проекті забудови (черги забудови), яка перебуває у власності споживачів - юридичних осіб та розташована на обмеженій території житлового комплексу;
- система розподілу, яка створена на правах спільної власності на обмеженій території земельної ділянки та використовується співвласниками для задоволення потреб (садові товариства, гаражні кооперативи, котеджні містечка тощо), визначених відповідним статутом організацій та/або об'єднань громадян;
- система розподілу, мережами якої здійснюється розподіл електричної енергії переважно для власника мереж або для юридичних осіб, пов'язаних з ним господарськими відносинами та/або відносинами контролю;
- електричні мережі, що розподіляють електричну енергію Користувачам на обмеженій території комерційного закладу (офісні центри, торговельно-розважальні комплекси тощо), пов'язаним між собою господарськими відносинами та/або відносинами контролю;
- електричні мережі, що розподіляють електричну енергію на обмеженій території Користувачам, виробничі процеси яких пов'язані між собою з технологічних причин або міркувань безпеки;
- електричні мережі, що розподіляють електричну енергію на обмеженій території Користувачам закладу громадського обслуговування (спортивно-оздоровчі комплекси, санаторно-курортні комплекси тощо).
    Пунктом 9.2.2. Кодексу систем розподілу визначено, що електрична мережа класифікується як МСР, якщо вона одночасно підпадає під такі критерії за величинами:
- кількість приєднаних точок (Користувачів - юридичних або фізичних осіб) до МСР більше 2;
- приєднана потужність Користувачів МСР більше 50 кВт;
- середньомісячний обсяг розподілу електричної енергії МСР більше 5 тис. кВт·год;
- розподіл електричної енергії здійснюється менше 10000 побутових споживачів, що пов'язані з власниками МСР договірними відносинами або на інших правових підставах, та/або ця система перебуває у спільній власності таких побутових споживачів.
    Договір про постачання електричної енергії постачальником універсальних послуг укладається шляхом приєднання до умов договору про постачання електричної енергії постачальником універсальних послуг, опублікованого засобах масової інформації та на веб-сайті постачальника: www.elekropostach.mk.ua, шляхом оплати рахунка, отриманого від постачальника універсальної послуги, або фактичного споживання будь-яких обсягів електричної енергії, або підписання заяви – приєднання до умов договору про постачання електричної енергії постачальником універсальних послуг.
    Споживачі (крім побутових та малих непобутових споживачів), яким на день набрання чинності Закону про ринок електричної енергії здійснював постачання електричної енергії постачальник за регульованим тарифом, мають обрати собі електропостачальника та укласти з ним договір постачання електричної енергії споживачу не пізніше ніж через 18 місяців, а саме до 01.12.2018.
   Споживач має право в установленому Правилами роздрібного ринку електричної енергії (п. 6.1.1.) порядку на зміну електропостачальника шляхом укладення нового договору про постачання електричної енергії споживачу (постачання електричної енергії постачальником універсальних послуг) з новим електропостачальником.
    Зміна електропостачальника за ініціативою споживача має бути завершена протягом періоду, що починається з дня повідомлення споживачем нового електропостачальника про наміри змінити попереднього електропостачальника, але у строк, що не перевищує 21 календарний день з дня вказаного повідомлення (п. 6.1.3).
   Договір між електропостачальником та споживачем укладається, як правило, шляхом приєднання споживача до розробленого електропостачальником договору на умовах комерційної пропозиції, опублікованої електропостачальником.
    У разі офіційного оприлюднення комерційної пропозиції електропостачальник не має права відмовити споживачу у приєднанні до договору на умовах цієї комерційної пропозиції, якщо технічні засоби вимірювання та обліку електричної енергії забезпечують виконання сторонами умов комерційної пропозиції. На вимогу споживача електропостачальник має надати письмовий примірник договору, підписаний з його боку.
   Якщо сторони досягли згоди щодо укладення договору на інших умовах, відмінних від тих, які містяться у комерційних пропозиціях, розміщених на офіційному сайті електропостачальника, договір укладається у паперовій формі.
    При цьому сторони можуть за взаємною згодою оформлювати додатки до договору, в яких узгоджуються організаційні особливості постачання електричної енергії. Такі додатки оформлюються у паперовій формі та підписуються обома сторонами. (п. 3.1.7. ПРРЕЕ).
        Дані Вашого приладу обліку про спожиту електроенергію за квітень  необхідно повідомити до 5-го травня.  

Оберіть зручний для Вас спосіб:
∙  через особистий кабінет АТ «Миколаївобленерго» https://ok.energy.mk.ua/home;
∙  за допомогою SMS  сервісу за номером телефону +380931771454;
∙  через офіційний Веб-Сайт https://www.energy.mk.ua/?option=com_content&view=article&id=850
∙  за допомогою голосового меню самообслуговування кол-центру за телефонними номерами: 099-253-06-61, 093-170-30-79, 067-690-40-09, (0512) 53-06-61.
∙  за допомогою мобільних месенджерів https://www.energy.mk.ua/fm/data/Pokaz/Viber_Pokaz.pdf

Детальніше як подати показник побутовим клієнтам читайте тут:
https://www.energy.mk.ua/?option=com_content&view=article&id=1123
Помешкання відключили від електроенергії. Що робити? — Інформаційна підказка

На основі аналізу звернень споживачів і для зручності клієнтів у АТ "Миколаївобленерго" сформували типові найчастіші питання та відповіді на них.
Коли лише у Вас немає електрики, а при цьому квартирні автомати / запобіжники в належному робочому стані –  ймовірно, що Ваше помешкання відключили від електропостачання.
Підстави відключення від електропостачання побутового споживача:
1 Заборгованість за оплату спожитої електроенергії.
Споживача повідомляють не пізніше ніж за 10 робочих днів до дня відключення.
2. Якщо споживач не допустить до свого об’єкту працівника АТ "Миколаївобленерго", останній обов’язково має показати посвідчення.
Споживача  попереджають  не пізніше, ніж за 5 робочих днів до дня відключення.
3. У разі самовільного підключення до електроустановок  або інших порушень Правил роздрібного ринку електричної енергії.
Зазначаємо, що відновлення електропостачання процес вартісний і тривалий, тому закликаємо уникати таких ситуацій!
Споживачу буде відновлене електропостачання лише після усунення всіх зауважень і після сплати повторного підключення. Ціна підключення залежить від складності робіт та затрат ресурсів і робочого часу: відключення на лічильнику в щитку багатоквартирного будинку чи на електроопорі в районі індивідуальної забудови, одно- чи трьохфазний лічильник тощо.
Повторне включення відбудеться  протягом 3 робочих днів у містах, та 5 робочих днів у сільській місцевості.
Як першочергово діяти в такій ситуації?
1. Якщо причиною відключення електрики є заборгованість з оплати за використану електроенергію – звертайтеся до Вашого електропостачальника.
2. Якщо причиною відключення електроенергії є не допуск представників «Миколаївобленерго» до об’єкту споживача, потрібно звернутися до філії оператора системи розподілу (тобто АТ "Миколаївобленерго") за місцем проживання.
3. Якщо причиною відключення електрики є самовільне підключення до електроустановок  або інші порушення ПРРЕЕ - потрібно звернутися до оператора системи розподілу (тобто АТ "Миколаївобленерго")
Після того, як споживач напише письмову заяву у зазначених вище відділеннях та оплатить виставлений рахунок за послуги припинення/відновлення електроенергії -  буде здійснено повторне підключення електропостачання.
Нагадуємо, що електропостачання Вам відновлять не швидше ніж за 3 робочих дні у містах та 5 робочих днів у сільській місцевості і не безкоштовно, тому краще оплачуйте рахунки за спожиту електроенергію вчасно та впускайте контролерів для контрольного огляду у своє помешкання.
ШАНОВНІ МЕШКАНЦІ М. МИКОЛАЄВА ТА МИКОЛАЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ, СПОЖИВАЧІ ЕЛЕКТРИЧНОЇ ЕНЕРГІЇ!
У відповідь на численні запити споживачів, щодо повернення переплат за спожиту електроенергію повідомляємо наступне
На підставі Закону України «Про ринок електричної енергії» відбулось відокремлення оператора системи розподілу (АТ «Миколаївобленерго») від постачання електричної енергії. Так, з 01.01.2019 АТ «Миколаївобленерго» здійснює розподіл електричної енергії побутовим споживачам на території Миколаївської області на підставі публічного договору споживача на розподіл електричної енергії. В свою чергу, постачання електричної енергії усім побутовим споживачам на території Миколаївської області здійснює ТОВ «Миколаївська електропостачальна компанія» як постачальник універсальної послуги на підставі публічного договору на постачання електричної енергії постачальником універсальних послуг.
Відповідно до абзацу 16 п.13 р. XVII Прикінцевих та перехідних положень ЗУ «Про ринок електричної енергії» АТ «Миколаївобленерго» є правонаступником в частині прав та обов’язків, пов’язаних із впровадженням діяльності з постачання електричної енергії за регульованим тарифом за договорами про користування електричною енергією, які діяли до 01.01.2019. Таким чином, АТ «Миколаївобленерго», як оператор системи розподілу, є правонаступником боргових зобов’язань споживачів за спожиту електричну енергію і відповідає за борговими зобов’язаннями перед споживачами за оплачену, але не спожиту електричну енергію, станом на 01.01.2019, має право стягувати заборгованість із споживачів за електричну енергію і обов’язок повернути споживачу кошти за оплачену, але не спожиту електричну енергію, які виникли до 01.01.2019 року
На підставі абзацу 6 п.13. р. XVII Прикінцевих та перехідних положень АТ «Миколаївобленерго» передав в загальносуспільних інтересах з метою забезпечення постачання електричної енергії споживачам до ТОВ «Миколаївська електропостачальна компанія», як постачальнику універсальних послуг,  персональні данні споживачів без отримання згоди та повідомлення таких споживачів про передачу персональних даних. При цьому ЗУ «Про ринок електричної енергії» не передбачає автоматичну передачу будь-якої заборгованості (переплати/недоплати) споживачів до ТОВ «Миколаївська електропостачальна компанія».
Автоматична передача боргових зобов’язань без згоди кредитора (споживача електричної енергії) є порушенням положень ст. 520 Цивільного кодексу України, відповідно до якої боржник у зобов’язанні може бути замінений іншою особою (переведення боргу) лише за згодою кредитора. Таким чином, АТ «Миколаївобленерго» (боржник), має право перевести кошти на рахунок ТОВ «Миколаївська електропостачальна компанія» тільки за згодою споживача (кредитора). 
Отже, АТ «Миколаївобленерго» відповідно до норм Цивільного кодексу України та інших нормативно-правових актів готове повернути переплату побутових споживачів, яка виникла станом на 01.01.2019, за особистою заявою споживача на його вибір - на рахунок, відкритий в банківській установі на ім’я власника особового рахунку, за яким обраховується переплата. Для цього власнику особового рахунку необхідно звернутись до АТ «Миколаївобленерго» з письмовою заявою встановленого зразка, яка розміщена на офіційному сайті АТ «Миколаївобленерго» в розділі Споживачам-Важлива інформація-Заява на повернення грошових коштів.
Для уникнення спірних ситуацій та непорозумінь, повернення коштів відбувається тільки у разі особистого звернення власника особового рахунку або уповноваженої особи, яка має право представляти інтереси споживача з наданням відповідних документів, які підтверджують її повноваження, на підставі підписаного після проведення узгодження суми заборгованості і підписання акту звіряння взаємних розрахунків.
Техніко-економічні показники
Фінансово-економічні показники
Інвестиційна програма
Плани розвитку ОСР
Державні закупівлі
Антикорупційна програма
Інформацію про факти порушення Антикорупційної програми АТ "Миколаївобленерго" повідомляти за номером телефону +380 512 53 91 72

Інформацію про факти порушення Антикорупційної програми АТ "Миколаївобленерго", вчинення корупційних або повязаних з корупцією правопорушень (далі - повідомлення) можна повідомляти наступними засобами звязку:

  • номер телефону - +380 512 53 91 72;
  • адреса електронної пошти - Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Години прийому усних та письмових повідомлень Уповноваженим з антикорупційної діяльності: з понеділка по четвер з 8:00 до 17:00, пятниця з 8:00 до 16:00 (обідня перерва з 12:00 до 12:48), за адресою: м.Миколаїв, вул.Громадянська, 40, І корпус, каб. 101.