Що необхідно знати:

1. Про ТОВ "Миколаївська електропостачальна компанія"
11.06.2017 року набрав чинності Закон України "Про ринок електричної енергії" від 13.04.2017 № 2019-VIII (далі – Закон), тим самим розпочався процес реформування електроенергетичної галузі в Україні.
Одним з основних етапів реформи стало відокремлення (розділення) діяльності з розподілу електричної енергії від функцій виробництва, передачі та постачання, тобто створення відповідних окремих юридичних осіб – в Миколаївській області – ТОВ "Миколаївська електропостачальна компанія" (далі – Компанія).
Таким чином, надання з 01.01.2019 р. послуг з постачання (продажу) електроенергії для побутових споживачів (населення) покладено на ТОВ "Миколаївська електропостачальна компанія", засновником якої, згідно статуту, є АТ "Миколаївобленерго". Із статутом ТОВ "Миколаївська електропостачальна компанія" є можливість ознайомитися на офіційному веб - сайті Компанії.
Досвід європейських держав показує, що при розділені функцій між двома незалежними одна від одної компаніями, обслуговування споживачів виходить на новий більш якісний рівень, при цьому кожна з компаній виконує свої завдання.
Так, ТОВ "Миколаївська електропостачальна компанія", як Постачальник надає споживачу наступні послуги:
·      постачає електричну енергію побутовим споживачам;
·      обслуговує споживачів з питань нарахування, розрахунків вартості та умов оплати.
Адміністративна будівля (офіс) Компанії знаходиться за адресою: 54017, м. Миколаїв, вул. Погранична, 39/1, тел. Call-центру: 0800201001.
Компанія має відділення у всіх районах і містах області.
Тобто з 01.01.2019 р. АТ "Миколаївобленерго", як і інші подібні суб’єкти господарювання в Україні не є постачальником електричної енергії і здійснює діяльність лише з розподілу електричної енергії (простими словами – технічне обслуговування зовнішніх електричних мереж і обладнання).


2. Чи потрібно укладати новий договір про постачання електричної енергії постачальником універсальної послуги?
Споживачам не має необхідності відвідувати Центри обслуговування клієнтів
або телефонувати до колл-центру, щоб приєднатися до цих договорів. Законодавчо передбачено спрощену процедуру приєднання: усе, що необхідно – це продовжувати користуватися послугами та своєчасно оплачувати рахунки. Побутовим споживачам необхідно зробити це в лютому 2019 року, при оплаті вартості спожитої електроенергії у січні 2019 року.
Отже, оплата та/або продовження користування послугами електропостачання є згодою з умовами публічного договору та приєднанням до послуг, що надає ТОВ "Миколаївська електропостачальна компанія".
На вимогу споживача, компанія готова надати письмову редакцію договору, за окремою письмовою заявою споживача.

 3. Як здійснювати оплату за спожиту електроенергію?
Побутові споживачі продовжують здійснювати оплату спожитої електричної енергії за діючими тарифами на електричну енергію, які не зміненні і до складу яких входить вартість послуг із розподілу.
Нагадуємо, що з 01.01.2019 року тариф для побутових споживачів не змінився (не збільшився) і надалі регулюється Державою.       
На теперішній час діє тариф:
• за обсяг, спожитий до 100 кВт/год. електроенергії на місяць – 0,90 грн. за 1 кВт*год.;
• за обсяг, спожитий понад 100 кВт/год. електроенергії на місяць -   1,68 грн. за 1 кВт*год.;
(в том числі тариф на послуги з розподілу електричної енергії 0,76940 грн. за кВт*год).
 
Жодних додаткових платежів здійснювати на потрібно.
Звернути увагу необхідно на те, що всі розрахунки за спожиту електроенергію з січня 2019 року проводяться через постачальника електроенергії ТОВ "Миколаївська електропостачальна компанія".
Якщо Ви здійснюєте оплату через банківські установи або інтернет — банкинг необхідно зазначити нові реквізити компанії Постачальника. Реквізити є на сайті ТОВ "Миколаївська електропостачальна компанія" - https://elektropostach.mk.ua/, а також зазначені в рахунках – повідомленнях по оплаті за січень 2019 року, які надіслані на адреси споживачів.
Одночасно повідомляємо, що в терміналах банків АТ "Ощадбанк" та АТ КБ "Приватбанк" вже наявні реквізити для оплати послуг ТОВ "Миколаївська електропостачальна компанія".
В рахунку – повідомлені зазначений рекомендований аванс, який в грошовому еквіваленті відповідає фактичному споживанню електроенергії в грудні 2018 р. Фактична сума оплати з врахуванням фактичного споживання зазначається в умовному квадраті рахунку – повідомлення поряд зі словами "сплачено".

4. Як дізнатися номер свого особового рахунку?
Номер особового рахунку споживача змінюється з 01.01.2019 і зазначений у правому верхньому боці рахунку – повідомлення за січень 2019 (номер особових рахунків вказаних на абонентських книжках АТ "Миколаївобленерго" більше не застосовується з 01.01.2019).
         Дізнатися номер свого особового рахунку також можливо у відділеннях         АТ КБ "Приватбанк", відділеннях АТ "Ощадбанк" або за номером багатоканального телефону Колл-центру ТОВ "Миколаївська електропостачальна компанія" –  0-800-201-001 (дзвінки зі стаціонарних та мобільних телефонів безкоштовні).
Для звернень споживачів у ТОВ "Миколаївська електропостачальна компанія" працює колл-центр за номером +0 800-201-001.
Пам’ятайте, колл-центр працює у режимі Компанії:
Понеділок-четвер (з 8-00 до 17-00)
П’ятниця (з 8-00 до 16-00)
Обідня перерва (з 12-00 до 12:48)

5. Як повернути передплату наявну станом на 01.01.2019?
Споживачам, які станом на 01.01.2019 мають переплату за спожиту електроенергію, необхідно звернутися до АТ "Миколаївобленерго" із письмовою заявою про повернення грошових коштів (зразок заяви та перелік документів, необхідний для повернення коштів можна дізнатися на сайті АТ "Миколаївобленерго").
Звертаємо увагу, що грошові кошти будуть повернуті безпосередньо споживачу на його банківський рахунок.

 6. Як передавати покази електролічильників?
Щомісячна передача показів електричної енергії здійснюється споживачами на адресу Колл-центру АТ "Миколаївобленерго", як оператора системи розподілу, як це і здійснювалось раніше (через - sms, Колл-центр - 0800504001 або особовий кабінет).