Телефон довіри:
0512539518
0931703079
Кол-центр:
0676904009

0992530661

0512530661
0800504001
(безкоштовно)
callcentre@energy.mk.ua
Канцелярія:
kanc@energy.mk.ua
Телефон довіри:
0512539518
Кол-центр:
0931703079
0676904009

0992530661
, 0512530661
0800504001
(безкоштовно)
callcentre@energy.mk.ua
Канцелярія:
kanc@energy.mk.ua
Особистий кабінет для компаній (надання показів)
Особистий кабінет для дому (надання показів)
Засоби обліку електоренергії
ВАКАНСІЇ
Електронна черга
Реєстр постачальників електричної енергії
Способи надання показів приладів обліку електроенергії
ДОГОВІР про надання послуг з розподілу електричної енергії між Оператором системи розподілу та Виробником електричної енергії
Публічний договір електропостачальника про надання послуг з розподілу електроенергії
Публічний договір споживача про надання послуг з розподілу електроенергії
Перелік послуг, що надаються АТ «Миколаївобленерго», як оператора системи розподілу іншим учасникам ринку електричної енергії
Перелік послуг, що надаються АТ «Миколаївобленерго», як оператора системи розподілу при виконанні функцій постачальника послуг комерційного обліку
ШАНОВНІ МЕШКАНЦІ М. МИКОЛАЄВА ТА МИКОЛАЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ, СПОЖИВАЧІ ЕЛЕКТРИЧНОЇ ЕНЕРГІЇ!
У відповідь на численні запити споживачів, щодо повернення переплат за спожиту електроенергію повідомляємо наступне
На підставі Закону України «Про ринок електричної енергії» відбулось відокремлення оператора системи розподілу (АТ «Миколаївобленерго») від постачання електричної енергії. Так, з 01.01.2019 АТ «Миколаївобленерго» здійснює розподіл електричної енергії побутовим споживачам на території Миколаївської області на підставі публічного договору споживача на розподіл електричної енергії. В свою чергу, постачання електричної енергії усім побутовим споживачам на території Миколаївської області здійснює ТОВ «Миколаївська електропостачальна компанія» як постачальник універсальної послуги на підставі публічного договору на постачання електричної енергії постачальником універсальних послуг.
Відповідно до абзацу 16 п.13 р. XVII Прикінцевих та перехідних положень ЗУ «Про ринок електричної енергії» АТ «Миколаївобленерго» є правонаступником в частині прав та обов’язків, пов’язаних із впровадженням діяльності з постачання електричної енергії за регульованим тарифом за договорами про користування електричною енергією, які діяли до 01.01.2019. Таким чином, АТ «Миколаївобленерго», як оператор системи розподілу, є правонаступником боргових зобов’язань споживачів за спожиту електричну енергію і відповідає за борговими зобов’язаннями перед споживачами за оплачену, але не спожиту електричну енергію, станом на 01.01.2019, має право стягувати заборгованість із споживачів за електричну енергію і обов’язок повернути споживачу кошти за оплачену, але не спожиту електричну енергію, які виникли до 01.01.2019 року
На підставі абзацу 6 п.13. р. XVII Прикінцевих та перехідних положень АТ «Миколаївобленерго» передав в загальносуспільних інтересах з метою забезпечення постачання електричної енергії споживачам до ТОВ «Миколаївська електропостачальна компанія», як постачальнику універсальних послуг,  персональні данні споживачів без отримання згоди та повідомлення таких споживачів про передачу персональних даних. При цьому ЗУ «Про ринок електричної енергії» не передбачає автоматичну передачу будь-якої заборгованості (переплати/недоплати) споживачів до ТОВ «Миколаївська електропостачальна компанія».
Автоматична передача боргових зобов’язань без згоди кредитора (споживача електричної енергії) є порушенням положень ст. 520 Цивільного кодексу України, відповідно до якої боржник у зобов’язанні може бути замінений іншою особою (переведення боргу) лише за згодою кредитора. Таким чином, АТ «Миколаївобленерго» (боржник), має право перевести кошти на рахунок ТОВ «Миколаївська електропостачальна компанія» тільки за згодою споживача (кредитора). 
Отже, АТ «Миколаївобленерго» відповідно до норм Цивільного кодексу України та інших нормативно-правових актів готове повернути переплату побутових споживачів, яка виникла станом на 01.01.2019, за особистою заявою споживача на його вибір - на рахунок, відкритий в банківській установі на ім’я власника особового рахунку, за яким обраховується переплата. Для цього власнику особового рахунку необхідно звернутись до АТ «Миколаївобленерго» з письмовою заявою встановленого зразка, яка розміщена на офіційному сайті АТ «Миколаївобленерго» в розділі Споживачам-Важлива інформація-Заява на повернення грошових коштів.
Для уникнення спірних ситуацій та непорозумінь, повернення коштів відбувається тільки у разі особистого звернення власника особового рахунку або уповноваженої особи, яка має право представляти інтереси споживача з наданням відповідних документів, які підтверджують її повноваження, на підставі підписаного після проведення узгодження суми заборгованості і підписання акту звіряння взаємних розрахунків.
Техніко-економічні показники
Фінансово-економічні показники
Інвестиційна програма
Плани розвитку ОСР
Державні закупівлі
Антикорупційна програма
Інформацію про факти порушення Антикорупційної програми АТ "Миколаївобленерго" повідомляти за номером телефону +380 512 53 91 72

Інформацію про факти порушення Антикорупційної програми АТ "Миколаївобленерго", вчинення корупційних або повязаних з корупцією правопорушень (далі - повідомлення) можна повідомляти наступними засобами звязку:

  • номер телефону - +380 512 53 91 72;
  • адреса електронної пошти - Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Години прийому усних та письмових повідомлень Уповноваженим з антикорупційної діяльності: з понеділка по четвер з 8:00 до 17:00, пятниця з 8:00 до 16:00 (обідня перерва з 12:00 до 12:48), за адресою: м.Миколаїв, вул.Громадянська, 40, І корпус, каб. 101.