Телефон довіри:
0512539518
0931703079
Кол-центр:
0676904009

0992530661

0512530661
0800504001
(безкоштовно)
callcentre@energy.mk.ua
Канцелярія:
kanc@energy.mk.ua
Телефон довіри:
0512539518
Кол-центр:
0931703079
0676904009

0992530661
, 0512530661
0800504001
(безкоштовно)
callcentre@energy.mk.ua
Канцелярія:
kanc@energy.mk.ua
Особистий кабінет для компаній (надання показів)
Особистий кабінет для дому (надання показів)
Засоби обліку електоренергії
ВАКАНСІЇ
Електронна черга
Реєстр постачальників електричної енергії
Способи надання показів приладів обліку електроенергії
ДОГОВІР про надання послуг з розподілу електричної енергії між Оператором системи розподілу та Виробником електричної енергії
Публічний договір електропостачальника про надання послуг з розподілу електроенергії
Публічний договір споживача про надання послуг з розподілу електроенергії
Перелік послуг, що надаються АТ «Миколаївобленерго», як оператора системи розподілу іншим учасникам ринку електричної енергії
Перелік послуг, що надаються АТ «Миколаївобленерго», як оператора системи розподілу при виконанні функцій постачальника послуг комерційного обліку
Помешкання відключили від електроенергії. Що робити? — Інформаційна підказка

На основі аналізу звернень споживачів і для зручності клієнтів у АТ "Миколаївобленерго" сформували типові найчастіші питання та відповіді на них.
Коли лише у Вас немає електрики, а при цьому квартирні автомати / запобіжники в належному робочому стані –  ймовірно, що Ваше помешкання відключили від електропостачання.
Підстави відключення від електропостачання побутового споживача:
1 Заборгованість за оплату спожитої електроенергії.
Споживача повідомляють не пізніше ніж за 10 робочих днів до дня відключення.
2. Якщо споживач не допустить до свого об’єкту працівника АТ "Миколаївобленерго", останній обов’язково має показати посвідчення.
Споживача  попереджають  не пізніше, ніж за 5 робочих днів до дня відключення.
3. У разі самовільного підключення до електроустановок  або інших порушень Правил роздрібного ринку електричної енергії.
Зазначаємо, що відновлення електропостачання процес вартісний і тривалий, тому закликаємо уникати таких ситуацій!
Споживачу буде відновлене електропостачання лише після усунення всіх зауважень і після сплати повторного підключення. Ціна підключення залежить від складності робіт та затрат ресурсів і робочого часу: відключення на лічильнику в щитку багатоквартирного будинку чи на електроопорі в районі індивідуальної забудови, одно- чи трьохфазний лічильник тощо.
Повторне включення відбудеться  протягом 3 робочих днів у містах, та 5 робочих днів у сільській місцевості.
Як першочергово діяти в такій ситуації?
1. Якщо причиною відключення електрики є заборгованість з оплати за використану електроенергію – звертайтеся до Вашого електропостачальника.
2. Якщо причиною відключення електроенергії є не допуск представників «Миколаївобленерго» до об’єкту споживача, потрібно звернутися до філії оператора системи розподілу (тобто АТ "Миколаївобленерго") за місцем проживання.
3. Якщо причиною відключення електрики є самовільне підключення до електроустановок  або інші порушення ПРРЕЕ - потрібно звернутися до оператора системи розподілу (тобто АТ "Миколаївобленерго")
Після того, як споживач напише письмову заяву у зазначених вище відділеннях та оплатить виставлений рахунок за послуги припинення/відновлення електроенергії -  буде здійснено повторне підключення електропостачання.
Нагадуємо, що електропостачання Вам відновлять не швидше ніж за 3 робочих дні у містах та 5 робочих днів у сільській місцевості і не безкоштовно, тому краще оплачуйте рахунки за спожиту електроенергію вчасно та впускайте контролерів для контрольного огляду у своє помешкання.
Техніко-економічні показники
Фінансово-економічні показники
Інвестиційна програма
Плани розвитку ОСР
Державні закупівлі
Антикорупційна програма
Інформацію про факти порушення Антикорупційної програми АТ "Миколаївобленерго" повідомляти за номером телефону +380 512 53 91 72

Інформацію про факти порушення Антикорупційної програми АТ "Миколаївобленерго", вчинення корупційних або повязаних з корупцією правопорушень (далі - повідомлення) можна повідомляти наступними засобами звязку:

  • номер телефону - +380 512 53 91 72;
  • адреса електронної пошти - Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Години прийому усних та письмових повідомлень Уповноваженим з антикорупційної діяльності: з понеділка по четвер з 8:00 до 17:00, пятниця з 8:00 до 16:00 (обідня перерва з 12:00 до 12:48), за адресою: м.Миколаїв, вул.Громадянська, 40, І корпус, каб. 101.