Телефон довіри:
0512539518
0931703079
Кол-центр:
0676904009

0992530661

0512530661
0800504001
(безкоштовно)
callcentre@energy.mk.ua
Канцелярія:
kanc@energy.mk.ua
Телефон довіри:
0512539518
Кол-центр:
0931703079
0676904009

0992530661
, 0512530661
0800504001
(безкоштовно)
callcentre@energy.mk.ua
Канцелярія:
kanc@energy.mk.ua
Особистий кабінет для компаній (надання показів)
Особистий кабінет для дому (надання показів)
Засоби обліку електоренергії
ВАКАНСІЇ
GIS - карта приєднання
Реєстр постачальників електричної енергії
Способи надання показів приладів обліку електроенергії
ДОГОВІР про надання послуг з розподілу електричної енергії між Оператором системи розподілу та Виробником електричної енергії
Публічний договір електропостачальника про надання послуг з розподілу електроенергії
Публічний договір споживача про надання послуг з розподілу електроенергії
Перелік послуг, що надаються АТ «Миколаївобленерго», як оператора системи розподілу іншим учасникам ринку електричної енергії
Перелік послуг, що надаються АТ «Миколаївобленерго», як оператора системи розподілу при виконанні функцій постачальника послуг комерційного обліку

Важлива інформація

Шановні абоненти!
У Вас є можливість замовити безкоштовну послугу АТ "Миколаївобленерго" щодо інформування про планові та аварійні перерви в електропостачанні, а також про процес обробки наданих Вами заявок на обслуговування на адресу електронної пошти.
Для цього необхідно при розмові з працівником кол-центру по телефонам
099 253 0661, 093 170 3079, 067 690 4009, (0512) 53-06-61 (за тарифом оператора)
або 0800 504 001 (безкоштовно)

замовити обрану послугу та надати свою адресу електронної пошти. 

АТ «Миколаївобленерго» постійно працює над підвищенням якості обслуговування споживачів, втілюючи в життя інноваційні розрахункові технології (особистий-кабінет, смс - сервіс), електронний документообіг та вдосконалюючи політику інформування. Кол-центр – спеціалізований підрозділ, який займатиметься обробкою звернень та інформуванням споживачів голосовими каналами зв'язку. В голосовому меню самообслуговування Ви маєте можливість самостійно передати покази приладу обліку, дізнатися інформацію щодо перерв в електропостачанні та приблизний час відновлення електропостачання, залишити інформацію про відсутність електропостачання, цін (тарифів) на розподіл електричної енергії, ознайомитися з процедурою підключення до мережі, правилами розгляду скарг споживачів та спорів.

Також оператори кол-центру, цілодобово, в телефонному режимі, надають інформацію щодо перерв в електропостачанні та приблизний час відновлення електропостачання, оперативно консультуватимуть абонентів та роз’яснюватимуть їм питання щодо тарифів на розподіл, приладів обліку, підключення до мережі, і т. ін., приймають скарги на роботу тих чи інших підрозділів Товариства. Робота Кол-центру передбачає, також, мобільне реагування під час відновлювальних робіт у складних погодних умовах та впровадження системи самообслуговування в автоматичному режимі.

 Номер багатоканального телефону Кол-центру

0-800-504-001

Дзвінки зі стаціонарних та мобільних телефонів безкоштовні.

У випадку наявності у Вас запитань або пропозицій щодо послуг, що надаются АТ "Миколаївобленерго", Ви можете скористатися нижченаведеною формою.  

ContactForm 
  • Форма зворотнього звязку

    * Обовязкові до заповнення поля
  • * Інформація не надсилається на інтернет-ресурси, що підпадають під блокування згідно указу Президента України №133/2017 від 15.05.2017

Відповідно до Постанови кабінету Міністрів України N 209 від 04.03.97г виконувати земляні роботи в межах міської межі (прокладка комунікацій кабелів, будівництво будівель і споруд огорож, благоустрій доріг, тротуарів та прилеглих території, посадка зелених насаджень, буріння свердловин, пристрій шурфів і т. д.) без попереднього узгодження з енергопостачальною організацією.

Забороняється!

Особи, які порушили цю постанову КМУ, залучаються до відповідальності.
ПАМ'ЯТАЙТЕ !! Виконання земляних робіт без узгодження з АТ «Миколаївобленерго» може призвести до нещасних випадків з людьми, пошкодження електрокабелів, тривалих перерв в енергопостачанні.

Шановні споживачі електроенергії!

У випадках проведення самовільних робіт повідомляйте до філії м.Миколаєва АТ «Миколаївобленерго» за тел .:

46-39-55, 53-95-10.

Таким чином, Ви попередите можливі аварії та нещасні випадки.

Дирекція філії м.Миколаєва АТ «Миколаївобленерго»

Якщо ви помітили обірвані дроти на лініях електропередач або відкриту трансформаторну підстанцію, побачили роботи по демонтажу ліній електропередач або обладнання трансформаторної підстанції, людьми що не є працівниками АТ «Миколаївобленерго» (це легко розпізнати по спецодягу) – негайно повідомте про це в міліцію або філію АТ «Миколаївобленерго».

ЩОБ УНИКНУТИ СМЕРТЕЛЬНИХ ЕЛЕКТРОТРАВМ, КАТЕГОРИЧНО ЗАБОРОНЯЄТЬСЯ:
  • Наближатись до обірваних проводів ближче 8 метрів;
  • Залазити на опори повітряних ліній електропередач, тим більше намагатись зняти електропровід;
  • Відчиняти двері та проникати в трансформаторні підстанції;
  • Дозволяти дітям залазити на дерева , що ростуть під проводами ліній електропередачі;
  • Зводити будь-які будови, складати дрова, солому тощо, розпалювати багаття під проводами електроліній і повітряними вводами будинків;
  • Кидати дріт або будь-які інші предмети на проводи повітряних ліній електропередач;
  • Встановлювати металеві стоянки для телевізійних антен поблизу ліній електропередач;
  • Розташовувати ігрові майданчики, а також проводити ігри під повітряними лініями, запускати повітряних зміїв поблизу повітряних ліній та гратися біля електричних установок;
Пам’ятайте!

Якщо людина потрапила під напругу, необхідно негайно вимкнути електроприлад чи електроустановку та невідкладно викликати лікаря.
У разі неможливості швидкого вимкнення електроустановки необхідно вжити заходів до відділення постраждалого від струмоведучих частин, до яких він торкається. При цьому в будь-яких випадках той, хто надає допомогу, не повинен доторкатися до потерпілого та до струмоведучих частин без належних засобів безпеки. Він повинен слідкувати за тим, щоб не потрапити під напругу кроку.

АТ «Миколаївобленерго» попереджає!

Щоб уникнути випадків електротравматизму необхідно знати наступні правила безпеки і дотримуватись їх:

  • Не допускати перевищення дозволеної максимальної потужності, утримувати в справному стані запобіжники або автоматичні вимикачі відповідної величини струму;
  • Переносячи електроприлади, не торкатись будь-яких заземлених частин в помешканні ( труб, батарей опалення) – це небезпечно для життя;
  • Користуватись у вологих приміщеннях переносними лампами і електроприладами напругою не вище 36 В;
  • Не заповнювати водою з водопровідного крану ввімкнені в електромережу чайники, кавоварки, каструлі, оскільки при одночасному дотику до увімкненого приладу і водопровідного крану людина може бути уражена електрострумом;
  • Не замінювати електролампи без їх вимкнення, не витирати вологою ганчіркою електричні проводи, штепсельні розетки, вимикачі, інші електроприлади, увімкнені в електромережу;
  • Не виносити на подвір’я увімкнені електричні прилади, тому що у разі пошкодження ізоляції людина, яка стоїть на землі і торкається будь-якої металевої частини такого приладу може отримати електротравму;
  • Не защемляти електропроводи дверима, віконними рамами, не закріплювати їх на цвяхах, не замальовувати і не забілювати, щоб уникнути пошкодження і передчасного висихання ізоляції електропроводів. Це призводить до пожеж, а при контакті з людьми до нещасних випадків;
  • Не давати дітям бавитись із штепсельними розетками – це смертельно небезпечно;
  • Не підвішувати речі на проводи, вимикачі та розетки;
  • Потрібно знати, що побутові електроприлади (чайники, праски, електроплитки тощо), а також переносні світильники (торшери, настільні лампи) напругою 220 В, призначені для користування в приміщеннях з непровідними для електроструму підлогами;
  • Використання з пошкодженою ізоляцією увімкнених в електромережу електроламп, електроприладів, телерадіоапаратури на відкритому повітрі може стати причиною електротравми, тому що ЗЕМЛЯ — ПРОВІДНИК ЕЛЕКТРИЧНОГО СТРУМУ.
НЕСПРАВНОСТІ В ЕЛЕКТРОПРОВОДКАХ І ЕЛЕКТРИЧНИХ ПРИЛАДАХ МОЖЕ УСУНУТИ ЛИШЕ СПЕЦІАЛІСТ-ЕЛЕКТРИК.

Будьте уважні - БЕРЕЖІТЬ СВОЄ ЖИТТЯ !

Шановні споживачі електроенергії!

Ви маєте знати, що при порушенні Правил роздрібного ринку електричної енергії (далі – ПРРЕЕ), затверджених постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг (далі – НКРЕКП) від 14.03.2018 № 312, припинення повністю або частково постачання електричної енергії споживачу здійснюється (п. 7.5 ПРРЕЕ):

1) оператором системи за умови попередження споживача не пізніше ніж за 5 робочих днів до дня відключення у разі:

відсутності персоналу для обслуговування електроустановок споживача або договору на обслуговування електроустановок (на виконання припису представника відповідного органу виконавчої влади);

недопущення уповноважених представників оператора системи до електроустановок споживача, пристроїв релейного захисту, автоматики і зв'язку, які забезпечують регулювання навантаження в енергосистемі, та/або розрахункових засобів комерційного обліку електричної енергії, що розташовані на території споживача;

заборгованості за надані послуги з розподілу (передачі) електричної енергії відповідно до умов договору з оператором системи;

несплати вартості необлікованої електричної енергії внаслідок порушення споживачем цих Правил, визначеної відповідно до законодавства (за умови прийняття судом рішення щодо споживання споживачем необлікованої електричної енергії на користь оператора системи);

невиконання припису представника відповідного органу виконавчої влади;

закінчення терміну дії, розірвання або неукладення договору між споживачем та оператором системи;

закінчення терміну дії договору між споживачем та постачальником "останньої надії" (за умови неукладення споживачем договору з іншим електропостачальником);

порушення споживачем під час виконання робіт або провадження іншої діяльності поблизу електричних мереж Правил охорони електричних мереж, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 04 березня 1997 року N 209 (далі - Правила охорони електричних мереж);

Створення неналежних умов експлуатації електричних мереж унаслідок незабезпечення збереження електричних мереж, створення умов, наслідком яких можуть стати нещасні випадки від впливу електричного струму. Відключенню підлягають електроустановки та струмоприймачі споживача, для електрозабезпечення яких використовуються електричні мережі, щодо яких споживачем порушуються Правила охорони електричних мереж (на виконання припису представника відповідного органу виконавчої влади);

2) електропостачальником за умови попередження споживача не пізніше ніж за 10 робочих днів до дня відключення у разі:

заборгованості з оплати за спожиту електричну енергію відповідно до умов договору з електропостачальником;

недопущення уповноважених представників електропостачальника до розрахункових засобів комерційного обліку електричної енергії, що розташовані на території споживача.

Для споживача, який у встановленому законодавством порядку визнаний банкрутом, припинення повністю або частково постачання електричної енергії у зв'язку з відповідною заборгованістю здійснюється без попередження у разі наявності від'ємного сальдо на особовому рахунку згідно з показаннями засобу комерційного обліку, крім випадків, коли такий споживач, щодо якого в установленому порядку вживаються заходи для запобігання банкрутству, здійснює своєчасний розрахунок поточної плати за спожиту електричну енергію, а погашення його заборгованості включено до заходів щодо забезпечення вимог кредиторів.

Оператор системи має право без попередження повністю припинити споживачу електроживлення після оформлення у встановленому ПРРЕЕ порядку акта про порушення у разі: самовільного підключення споживачем струмоприймачів або збільшення величини потужності понад величину, визначену умовами договору з оператором системи, приєднання струмоприймачів поза розрахунковими засобами комерційного обліку, зниження показників якості електричної енергії з вини споживача до величин, які порушують нормальне функціонування електроустановок оператора системи та інших споживачів, невиконання припису уповноваженого представника відповідного органу виконавчої влади (7.6 ПРРЕЕ).

У разі виявлення факту приєднання споживачем струмоприймачів поза розрахунковими засобами комерційного обліку оператор системи має право припинити електроживлення лише безоблікового приєднання до електричних мереж. Якщо неможливо усунути безоблікове приєднання під час оформлення акта про порушення, припиненню електроживлення підлягає об'єкт споживача в цілому, про що зазначається в акті.

Згідно з пунктом 7.10. припинення електроживлення електроустановок споживача здійснюється оператором системи у порядку, визначеному Кодексом системи розподілу (далі – КСР), затвердженого постановою НКРЕКП від 14.03.2018 № 311.

Звертаємо Вашу увагу, що  датою здійснення оплати за виставленим платіжним документом є дата, на яку оплачена сума коштів зараховується на поточний рахунок із спеціальним режимом використання електропостачальника або поточний рахунок оператора системи розподілу, відкритий в уповноваженому банку (п. 4.4ПРРЕЕ).

У разі усунення Користувачем у встановлений строк порушень, що завчасно (до дати припинення/обмеження розподілу електричної енергії, зазначеної у попередженні) належним чином підтверджується, електроустановки Користувача не відключаються  (п. 11.5.18 КСР).

Відновлення розподілу електричної енергії Користувачу здійснюється оператором системи розподілу протягом 3 робочих днів у містах та 5 робочих днів у сільській місцевості після відповідного підтвердження усунення виявлених порушень, оплати заборгованості за надані послуги та/або несанкціонований відбір електричної енергії, а також відшкодування збитків (за їх наявності) оператору системи розподілу, інших Користувачів та/або третіх сторін ( п.11.5.23 КСР).

 

Техніко-економічні показники
Фінансово-економічні показники
Інвестиційна програма
Плани розвитку ОСР
Державні закупівлі
Антикорупційна програма
Інформацію про факти порушення Антикорупційної програми АТ "Миколаївобленерго" повідомляти за номером телефону +380 512 53 91 72

Інформацію про факти порушення Антикорупційної програми АТ "Миколаївобленерго", вчинення корупційних або повязаних з корупцією правопорушень (далі - повідомлення) можна повідомляти наступними засобами звязку:

  • номер телефону - +380 512 53 91 72;
  • адреса електронної пошти - Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Години прийому усних та письмових повідомлень Уповноваженим з антикорупційної діяльності: з понеділка по четвер з 8:00 до 17:00, пятниця з 8:00 до 16:00 (обідня перерва з 12:00 до 12:48), за адресою: м.Миколаїв, вул.Громадянська, 40, І корпус, каб. 101.