Телефон довіри:
0512539518
0931703079
Кол-центр:
0676904009

0992530661

0512530661
0800504001
(безкоштовно)
callcentre@energy.mk.ua
Канцелярія:
kanc@energy.mk.ua
Телефон довіри:
0512539518
Кол-центр:
0931703079
0676904009

0992530661
, 0512530661
0800504001
(безкоштовно)
callcentre@energy.mk.ua
Канцелярія:
kanc@energy.mk.ua

Споживачам

Тип населеного пункту Ступінь напруги в точці приєднання Категорія надійності
Філія

Потужність, замовлена для приєднання, квт




Розрахунок ставки плати за приєднання потужності нестандартного приєднання
споживання генерація
- Тип населеного пункту   - Тип населеного пункту  
- ступінь напруги в точці приєднання   - ступінь напруги в точці приєднання  
- Категорія надійності   - Категорія надійності  
Філіал (адміністативний район)   Філіал (адміністативний район)  
грн за кВт (без ПДВ)   грн за кВт (без ПДВ)  



Перелік банківських установ з якими укладено договори на приймання платежів за електричну енергію та які не стягують комісію під час прийому платежів за електричну енергію від населення:

1. ПАТ Комерційний банк «Приватбанк»*
2. ПАТ «Банк Фамільний»
3. ТОВ «Універсальні платіжні рішення»
4. ПАТ «Комерційний Індустріальний Банк»
5. ПАТ АБ «Південний»
6. ПАТ «Комерційний банк «Хрещатик»
7. ПАТ «Мегабанк»
8. Асоціація «Центр»
9. ПАТ АБ «Експрес-Банк»

* Комісія за платіж не стягується виключно при наявності платіжної або кредитної картки ПАТ КБ «Приватбанк».

У разі виявлення фактів стягнення комісії банківськими установами з переліку, під час здійснення оплати за спожиту електроенергії побутовими споживачами, просимо повідомляти про це до кол-центру ПАТ «Миколаївобленерго» за телефоном: 0-800-50-40-01

До уваги споживачів, які мають затверджені акти екологічноїаварійної, або технологічної броні!

  

        З метою запобігання виникненню надзвичайних ситуацій техногенного характеру в результаті обмеження (відключення) споживачів, постановою Кабінету Міністрів України від 27.12.2018 №1209 затверджено Порядок забезпечення постачання електричної енергії захищеним споживачам (далі – Порядок), склад Міжвідомчої комісії з надання статусу захищеного споживача та Положення про Міжвідомчу комісію з надання статусу захищеного споживача.

          Вичерпний перелік документів, з якими споживач-заявник звертається до Міжвідомчої комісії з надання статусу захищеного споживача, визначено Порядком.

           З метою уникнення проблемних питань щодо заборгованості за спожиту електричну енергію, Порядком передбачено для споживача-заявника відсутність заборгованості за спожиту електричну енергію та наявність банківської гарантії для забезпечення оплати електричної енергії.

           Споживачі, які сьогодні мають затверджені акти екологічної, аварійної або технологічної броні, за умови здійснення попередньої оплати, протягом дев’яти місяців  з набуття чинності постанови Кабінету Міністрів України від 27.12.2018 №1209 (з 1 лютого 2019 року) перебувають в статусі захищених споживачів та звертаються до Міжвідомчої комісії з надання статусу захищеного споживача.

Техніко-економічні показники
Фінансово-економічні показники
Інвестиційна програма
Плани розвитку ОСР
Державні закупівлі
Антикорупційна програма
Інформацію про факти порушення Антикорупційної програми АТ "Миколаївобленерго" повідомляти за номером телефону +380 512 53 91 72

Інформацію про факти порушення Антикорупційної програми АТ "Миколаївобленерго", вчинення корупційних або повязаних з корупцією правопорушень (далі - повідомлення) можна повідомляти наступними засобами звязку:

  • номер телефону - +380 512 53 91 72;
  • адреса електронної пошти - Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Години прийому усних та письмових повідомлень Уповноваженим з антикорупційної діяльності: з понеділка по четвер з 8:00 до 17:00, пятниця з 8:00 до 16:00 (обідня перерва з 12:00 до 12:48), за адресою: м.Миколаїв, вул.Громадянська, 40, І корпус, каб. 101.


Вайбер-бот АТ"Миколаївобленерго"
Вайбер-бот АТ Миколаївобленерго