Телефон довіри:
0512539518
0931703079
Кол-центр:
0676904009

0992530661

0512530661
0800504001
(безкоштовно)
callcentre@energy.mk.ua
Канцелярія:
kanc@energy.mk.ua
Телефон довіри:
0512539518
Кол-центр:
0931703079
0676904009

0992530661
, 0512530661
0800504001
(безкоштовно)
callcentre@energy.mk.ua
Канцелярія:
kanc@energy.mk.ua

 

Інформаційно - консультаційний центр АТ «Миколаївобленерго» створено  згідно з Постановою НКРЕ від 08.08.2001 № 823 "Про створення консультаційних центрів та центрального методичного кабінету".
З метою підвищення рівня Інформаційно - консультаційних центрів в обслуговуванні споживачів електричної енергії 12 березня 2009 року вийшла нова Постанова Національної комісії регулювання електроенергетики України за № 299  про затвердження «Положення про Інформаційно-консультаційний центр по роботі зі споживачами електричної енергії», якою на Інформаційно - консультаційні центри покладені наступні завдання:

    1. Розв'язання спірних питань та  конфліктних ситуацій, які виникають  між Товариством та заявниками з питань:
      • Щодо процедури складання  актів про порушення ПКЕЕн та нарахування збитків по акту.
      • Щодо процедури припинення електропостачання об'єкту  споживача.
      • Щодо розрахунків за спожиту електричну енергію.
      • Щодо заміни приладів обліку.
      • Щодо збереження приладів обліку та пломб на них.
      • Щодо невідповідності якості електричної енергії нормативним вимогам.
      • Інші питання які стосуються відносин між енергопостачальником та споживачем в процесі користування ( постачання) електричної енергії.

Розв'язання спірних питань та  конфліктних ситуацій, які виникають  між Товариством та заявниками здійснюються на Комісії ІКЦ, до складу якої входять: начальник Інформаційно-консультаційного центру, начальник (представник) Миколаївського  територіального представництва НКРЕ та начальник (представник) інспекції Держенергонагляду у Миколаївської області. У процесі розгляду справ здійснюються всебічний аналіз та детальна перевірка викладених у зверненнях споживачів фактів як фахівцями Товариства так і фахівцями вказаних органів виконавчої влади. Якщо за результатами розгляду на Комісії ІКЦ усі члени Комісії дійдуть згоди щодо правильності вирішення питання, то проект відповіді підписується кожним із членів Комісії. Якщо з рішенням по питанню що розглядається не згоден хоча б один із членів Комісії, то матеріали розгляду звернення направляються органу виконавчої влади відповідно до компетенції ( НКРЕ або інспекції Держенергонагляду). Встановлений порядок забезпечує кваліфікований, неупереджений та об'єктивний розгляд спірних питань та  конфліктних ситуацій які виникають  між Товариством та заявниками.

  1. Забезпечення доступності, достовірності інформації, об'єктивності та своєчасності розгляду пропозицій (зауважень), заяв (клопотань) і скарг заявників, викладених ними в письмовій або усній формі.

Інформаційно-консультаційний центр  є загальнодоступним центром для юридичних, фізичних осіб - підприємців та населення, які є споживачами електричної енергії або мають намір стати споживачами та звернулися за консультацією, отриманням інформації або для розв'язання суперечних питань, які виникли між Товариством та заявниками.
Проведення консультацій, надання  інформації, розгляд  суперечних питань здійснюються в Інформаційно-консультаційному центрі безкоштовно для всіх споживачів  які є мешканцями як обласного центру, так i мешканцям всіх районів області.
З метою оперативного реагування на звернення громадян, усунення причин та умов, через які виникають порушення та, як наслідок,  скарги громадян та недопущення відмов у задоволенні обґрунтованих вимог громадян Інформаційно-консультаційний центр підпорядковано Генеральному директору Товариства.
Для забезпечення максимальної зручності Інформаційно-консультаційний центр розташовано у приміщені філії АТ «Миколаївобленерго» м. Миколаєва,  за адресою, м. Миколаїв,  вул. Чигрина, 94 А. Каб. 3  спільно з  Центром обслуговування побутових  споживачів електричної енергії.
Щомісячно послугами Консультаційного центру користуються  понад 700 споживачів. Працівниками Центру надаються квалiфiкованi роз’яснення та консультації. Надання інформаційно-консультаційних послуг в ІКЦ відбувається в зручній для споживача формі: за телефоном або на особистому прийомі. Під час особистого прийому фахівцями центру, крім консультацій та роз’яснень, споживачам надаються для ознайомлення необхідні нормативні документи та інформаційні матеріали.
Поряд з наданням інформаційно-консультаційних послуг існує ще один дуже важливий напрямок роботи зі споживачами. Кожний споживач може скористатися «Телефоном довіри» - 53-95-18 і повідомити про факти:

  • неправомірних дій персоналу Товариства;
  • розкрадання електричної енергії;
  • самовільного підключення до електромереж;
  • споживання електричної енергії без приладів обліку;
  • розукомплектування та пошкодження об'єктів електроенергетики або розкрадання майна цих об'єктів;
  • відхилення від стандартів показників якості електричної енергії;
  • аварійного стану ЛЕП.

Інформацiйно-консультацiйний центр ПАТ «Миколаївобленерго» ставить за мету забезпечення права кожного споживача на обов’язкове отримання необхiдної iнформацiї та консультацій i зменшення витрат часу на їх отримання, а також захист iнтересiв Товариства шляхом запобiгання виникненню конфлiктних ситуацій між споживачами та АТ «Миколаївобленерго» .

Інформація надана відділом менеджменту ПАТ «Миколаївобленерго».

Техніко-економічні показники
Фінансово-економічні показники
Інвестиційна програма
Державні закупівлі
Антикорупційна програма
Інформацію про факти порушення Антикорупційної програми АТ "Миколаївобленерго" повідомляти за номером телефону +380 512 53 92 70

Інформацію про факти порушення Антикорупційної програми АТ "Миколаївобленерго", вчинення корупційних або повязаних з корупцією правопорушень (далі - повідомлення) можна повідомляти наступними засобами звязку:

  • номер телефону - +380 512 53 92 70;
  • адреса електронної пошти - Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Години прийому усних та письмових повідомлень Уповноваженим з антикорупційної діяльності: з понеділка по четвер з 8:00 до 17:00, пятниця з 8:00 до 16:00 (обідня перерва з 12:00 до 12:48), за адресою: м.Миколаїв, вул.Громадянська, 40, І корпус, каб. 101.

Сайт відвідали

05975519
Сьогодні
Вчора
Цього тижня
Минулого тижня
Цього місяця
Минулого місяця
За весь час
10332
11822
96925
5735809
268131
378615
5975519

Ваш IP: 54.196.31.117
Зараз: 15-07-2018 21:56