замовити обрану послугу та надати свою адресу електронної пошти.
АТ «Миколаївобленерго» постійно працює над підвищенням якості обслуговування споживачів, втілюючи в життя інноваційні розрахункові технології (особистий-кабінет, смс - сервіс), електронний документообіг та вдосконалюючи політику інформування. Кол-центр – спеціалізований підрозділ, який займатиметься обробкою звернень та інформуванням споживачів голосовими каналами зв'язку. В голосовому меню самообслуговування Ви маєте можливість самостійно передати покази приладу обліку, дізнатися інформацію щодо перерв в електропостачанні та приблизний час відновлення електропостачання, залишити інформацію про відсутність електропостачання, цін (тарифів) на розподіл електричної енергії, ознайомитися з процедурою підключення до мережі, правилами розгляду скарг споживачів та спорів.
Також оператори кол-центру, цілодобово, в телефонному режимі, надають інформацію щодо перерв в електропостачанні та приблизний час відновлення електропостачання, оперативно консультуватимуть абонентів та роз’яснюватимуть їм питання щодо тарифів на розподіл, приладів обліку, підключення до мережі, і т. ін., приймають скарги на роботу тих чи інших підрозділів Товариства. Робота Кол-центру передбачає, також, мобільне реагування під час відновлювальних робіт у складних погодних умовах та впровадження системи самообслуговування в автоматичному режимі.
Номер багатоканального телефону Кол-центру –
0-800-504-001
Дзвінки зі стаціонарних та мобільних телефонів безкоштовні.
У випадку наявності у Вас запитань або пропозицій щодо послуг, що надаются АТ "Миколаївобленерго", Ви можете скористатися нижченаведеною формою.