Телефон довіри:
0512539518
0931703079
Кол-центр:
0676904009

0992530661

0512530661
0800504001
(безкоштовно)
callcentre@energy.mk.ua
Канцелярія:
kanc@energy.mk.ua
Телефон довіри:
0512539518
Кол-центр:
0931703079
0676904009

0992530661
, 0512530661
0800504001
(безкоштовно)
callcentre@energy.mk.ua
Канцелярія:
kanc@energy.mk.ua
Особистий кабінет для компаній (надання показів)
Особистий кабінет для дому (надання показів)
Засоби обліку електоренергії
ВАКАНСІЇ
Електронна черга
Реєстр постачальників електричної енергії
Способи надання показів приладів обліку електроенергії
ДОГОВІР про надання послуг з розподілу електричної енергії між Оператором системи розподілу та Виробником електричної енергії
Публічний договір електропостачальника про надання послуг з розподілу електроенергії
Публічний договір споживача про надання послуг з розподілу електроенергії
Перелік послуг, що надаються АТ «Миколаївобленерго», як оператора системи розподілу іншим учасникам ринку електричної енергії
Перелік послуг, що надаються АТ «Миколаївобленерго», як оператора системи розподілу при виконанні функцій постачальника послуг комерційного обліку

Регіон
обслуговування
Адреса Контактні телефони  Графік роботи e-mail
1. Миколаївська область  м. Миколаїв, вул. Громадянська, 40, 54017 0931703079
0676904009
0992530661
0512530661 (за тарифом оператора)
0 800 504 00 (безкоштовно)

цілодобово,

без вихідних

Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

АТ «Миколаївобленерго» постійно працює над підвищенням якості обслуговування споживачів, втілюючи в життя інноваційні розрахункові технології (особистий-кабінет, смс - сервіс), електронний документообіг та вдосконалюючи політику інформування. Кол-центр – спеціалізований підрозділ, який займатиметься обробкою звернень та інформуванням споживачів голосовими каналами зв'язку. В голосовому меню самообслуговування Ви маєте можливість самостійно передати покази приладу обліку, дізнатися інформацію щодо перерв в електропостачанні та приблизний час відновлення електропостачання, залишити інформацію про відсутність електропостачання, цін (тарифів) на розподіл електричної енергії, ознайомитися з процедурою підключення до мережі, правилами розгляду скарг споживачів та спорів.

Також оператори кол-центру, цілодобово, в телефонному режимі, надають інформацію щодо перерв в електропостачанні та приблизний час відновлення електропостачання, оперативно консультуватимуть абонентів та роз’яснюватимуть їм питання щодо тарифів на розподіл, приладів обліку, підключення до мережі, і т. ін., приймають скарги на роботу тих чи інших підрозділів Товариства. Робота Кол-центру передбачає, також, мобільне реагування під час відновлювальних робіт у складних погодних умовах та впровадження системи самообслуговування в автоматичному режимі.

 

Техніко-економічні показники
Фінансово-економічні показники
Інвестиційна програма
Плани розвитку ОСР
Державні закупівлі
Антикорупційна програма
Інформацію про факти порушення Антикорупційної програми АТ "Миколаївобленерго" повідомляти за номером телефону +380 512 53 91 72

Інформацію про факти порушення Антикорупційної програми АТ "Миколаївобленерго", вчинення корупційних або повязаних з корупцією правопорушень (далі - повідомлення) можна повідомляти наступними засобами звязку:

  • номер телефону - +380 512 53 91 72;
  • адреса електронної пошти - Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Години прийому усних та письмових повідомлень Уповноваженим з антикорупційної діяльності: з понеділка по четвер з 8:00 до 17:00, пятниця з 8:00 до 16:00 (обідня перерва з 12:00 до 12:48), за адресою: м.Миколаїв, вул.Громадянська, 40, І корпус, каб. 101.