Телефон довіри:
0512539518
0931703079
Кол-центр:
0676904009

0992530661

0512530661
0800504001
(безкоштовно)
callcentre@energy.mk.ua
Канцелярія:
kanc@energy.mk.ua
Телефон довіри:
0512539518
Кол-центр:
0931703079
0676904009

0992530661
, 0512530661
0800504001
(безкоштовно)
callcentre@energy.mk.ua
Канцелярія:
kanc@energy.mk.ua
Особистий кабінет для компаній (надання показів)
Особистий кабінет для дому (надання показів)
Засоби обліку електоренергії
ВАКАНСІЇ
Електронна черга
Реєстр постачальників електричної енергії
Способи надання показів приладів обліку електроенергії
ДОГОВІР про надання послуг з розподілу електричної енергії між Оператором системи розподілу та Виробником електричної енергії
Публічний договір електропостачальника про надання послуг з розподілу електроенергії
Публічний договір споживача про надання послуг з розподілу електроенергії
Перелік послуг, що надаються АТ «Миколаївобленерго», як оператора системи розподілу іншим учасникам ринку електричної енергії
Перелік послуг, що надаються АТ «Миколаївобленерго», як оператора системи розподілу при виконанні функцій постачальника послуг комерційного обліку

   13 октября в 18:24   на телефон диспетчерской службы ПАО «Николаевоблэнерго» поступил звонок от жителя г. Николаева Андрея К., который сообщал об оборванном проводе на пересечении улиц И.Франка и Летчиков. По его утверждению этот провод относится к сетям городского уличного освещения. Заявителю был дан номер телефона КП Хозрасчетный участок механизации строительства, в ведомстве которого состоит уличное освещение города, и порекомендовано обратится в эту организацию для устранения обрыва. Однако, Андрей К. выразил принципиальное не желание звонить в ответственную организацию, сделав вывод о том, что будет лучше, если оборванный провод будет и дальше лежать на земле, после чего он повесил трубку.

   Позже, 13 октября 2016 года, на новостном сайте «Korabelov.info» была размещена статья, которая содержала жалобу на отказ диспетчера отреагировать на сообщение об оборванном проводе. Правдивого в указанной информации было только то, что некий Андрей К. совершил звонок на номер диспетчерской службы ПАО «Николаевоблэнерго» и оборванный провод. Все остальное - откровенная неправда, которая очерняет энергетиков, обвиняя их в безразличии и преступной халатности. И это в то время, когда сложнейшие погодные условия привели к отключению 562 трансформаторных подстанций, без напряжения остались 25717 абонентов. Половина аварийных отключений пришлась на электросети г. Николаева. Приложив максимум усилий работники ПАО «Николаевоблэнерго» смогли ликвидировать последствия стихии за двое суток, уже к 15 октября абоненты были с напряжением. Однако на «Korabelov.info» информации об этом нет, редакцию подобная информация не интересует.

    Руководство предприятия настоятельно просит всех редакторов новостных сайтов соблюдать принципы журналистской этики и не идти на поводу у лиц, которые преследуют цель внести дисбаланс в налаженную работу энергоснабжающей организации. Не публикуйте на своих страницах непроверенную информацию, не вынуждайте предприятие защищать свою репутацию в судах.

Техніко-економічні показники
Фінансово-економічні показники
Інвестиційна програма
Плани розвитку ОСР
Державні закупівлі
Антикорупційна програма
Інформацію про факти порушення Антикорупційної програми АТ "Миколаївобленерго" повідомляти за номером телефону +380 512 53 91 72

Інформацію про факти порушення Антикорупційної програми АТ "Миколаївобленерго", вчинення корупційних або повязаних з корупцією правопорушень (далі - повідомлення) можна повідомляти наступними засобами звязку:

  • номер телефону - +380 512 53 91 72;
  • адреса електронної пошти - Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Години прийому усних та письмових повідомлень Уповноваженим з антикорупційної діяльності: з понеділка по четвер з 8:00 до 17:00, пятниця з 8:00 до 16:00 (обідня перерва з 12:00 до 12:48), за адресою: м.Миколаїв, вул.Громадянська, 40, І корпус, каб. 101.