Телефон довіри:
0512539518
0931703079
Кол-центр:
0676904009

0992530661

0512530661
0800504001
(безкоштовно)
callcentre@energy.mk.ua
Канцелярія:
kanc@energy.mk.ua
Телефон довіри:
0512539518
Кол-центр:
0931703079
0676904009

0992530661
, 0512530661
0800504001
(безкоштовно)
callcentre@energy.mk.ua
Канцелярія:
kanc@energy.mk.ua

Шановні споживачі електроенергії!

Ви маєте знати, що при порушенні Правил користування електричною енергією для населення (ПКЕЕН) ПАТ «Миколаївобленерго» має право припинити постачання електричної енергії (п. 30, 35 ПКЕЕн) у разі:

  • якщо протягом двох розрахункових періодів представник енергопостачальника не мав доступ до приладу обліку;
  • порушення термінів сплати за спожиту електричну енергію у порядку, визначеному пунктом 27 цих Правил або порушення умов договору про реструктуризацію заборгованості;
  • самовільного підключення до електромережі;
  • розкрадання електроенергії, навмисного пошкодження приладу обліку та зриву пломби;
  • зниження показників якості електричної енергії з вини споживача (проведення зварювальних робіт, використання промислового електрообладнання, застосування інших електроприладів, потужність яких перевищує дозволену до використання, без узгодження з енергопостачальною компанією);
  • несплати за встановлення нового приладу обліку, якщо попередній прилад обліку було пошкоджено, втрачено або він неправильно працював з вини споживача;
  • невиконання припису Державної інспекції з енергетичного нагляду за режимами споживання електричної енергії;

В разі несплати за спожиту електричну енергію протягом 10 днів після терміну, зазначеного в договорі чи платіжному документі, та неотримання Компанією повідомлення про оплату на 20-й день, споживачу надсилається попередження про відключення електричної енергії.
Якщо споживач і на 30 день після отримання попередження не сплатив за використану електроенергію, Компанія має право відключити його від електричної мережі.
В інших випадках, передбачених п.35 ПКЕЕН, відключення проводиться без додаткових попереджень.
Відновлення електропостачання здійснюється після оплати споживачем заборгованості, витрат на повторне підключення та збитків, завданих Компанії (п.36ПКЕЕн).
Підключення здійснюється протягом 3 днів у містах та 7 днів у сільській місцевості.

Шановні споживачі!

Від своєчасно оплачених рахунків за спожиту електроенергію залежить надійна робота мереж та безперебійне постачання електроенергії у Ваші будинки та квартири!

Інформація надана відділом менеджменту ПАТ «Миколаївобленерго».

Техніко-економічні показники
Фінансово-економічні показники
Інвестиційна програма
Державні закупівлі
Антикорупційна програма
Інформацію про факти порушення Антикорупційної програми АТ "Миколаївобленерго" повідомляти за номером телефону +380 512 53 92 70

Інформацію про факти порушення Антикорупційної програми АТ "Миколаївобленерго", вчинення корупційних або повязаних з корупцією правопорушень (далі - повідомлення) можна повідомляти наступними засобами звязку:

  • номер телефону - +380 512 53 92 70;
  • адреса електронної пошти - Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Години прийому усних та письмових повідомлень Уповноваженим з антикорупційної діяльності: з понеділка по четвер з 8:00 до 17:00, пятниця з 8:00 до 16:00 (обідня перерва з 12:00 до 12:48), за адресою: м.Миколаїв, вул.Громадянська, 40, І корпус, каб. 101.

Сайт відвідали

05555864
Сьогодні
Вчора
Цього тижня
Минулого тижня
Цього місяця
Минулого місяця
За весь час
2653
13772
16425
5447747
227091
311209
5555864

Ваш IP: 54.224.255.17
Зараз: 19-06-2018 05:36