Телефон довіри:
0512539518
0931703079
Кол-центр:
0676904009

0992530661

0512530661
0800504001
(безкоштовно)
callcentre@energy.mk.ua
Канцелярія:
kanc@energy.mk.ua
Телефон довіри:
0512539518
Кол-центр:
0931703079
0676904009

0992530661
, 0512530661
0800504001
(безкоштовно)
callcentre@energy.mk.ua
Канцелярія:
kanc@energy.mk.ua
Особистий кабінет для компаній (надання показів)
Особистий кабінет для дому (надання показів)
Засоби обліку електоренергії
ВАКАНСІЇ
GIS - карта приєднання
Реєстр постачальників електричної енергії
Способи надання показів приладів обліку електроенергії
ДОГОВІР про надання послуг з розподілу електричної енергії між Оператором системи розподілу та Виробником електричної енергії
Публічний договір електропостачальника про надання послуг з розподілу електроенергії
Публічний договір споживача про надання послуг з розподілу електроенергії
Перелік послуг, що надаються АТ «Миколаївобленерго», як оператора системи розподілу іншим учасникам ринку електричної енергії
Перелік послуг, що надаються АТ «Миколаївобленерго», як оператора системи розподілу при виконанні функцій постачальника послуг комерційного обліку

№ з/п

Перелік послуг, що надаються АТ «Миколаївобленерго», як оператора системи розподілу за рахунок тарифу на послуги з розподілу електричної енергії

Періодичність виконання

1

Щодобове автоматизоване дистанційне зчитування даних з лічильників електричної енергії з можливістю погодинного обліку та дистанційного зчитування результатів вимірювання, які встановлені на  території здійснення ліцензованої діяльності оператора системи розподілу (далі – ОСР) у точках комерційного обліку (далі – ТКО), де ОСР є відповідальною стороною.

Щодня

2

Щомісячне зчитування даних з лічильників електричної енергії з можливістю дистанційного зчитування результатів вимірювання

Щомісяця

3

Забезпечення приймання/отримання від споживачів даних з лічильників електричної енергії, які встановлені на території здійснення ліцензованої діяльності ОСР у ТКО, де ОСР не є відповідальною стороною

Щомісяця

4

Плановий контрольний огляд лічильника

1 раз на 6 місяців

(за графіком)

5

Планова технічна перевірка засобів та схем комерційного обліку електричної енергії у всіх користувачів на  території здійснення ліцензованої діяльності ОСР відповідно до затверджених графіків

1 раз на 3 роки

(за графіком)

6

Встановлення, налаштування (у тому числі параметризація), заміна, модернізація та/або зміна місця встановлення належних ОСР засобів комерційного обліку електричної енергії за ініціативою ОСР

за необхідністю,

 

(за ініціативою ОСР)

7

Заміна (при необхідності) на час проведення експертизи, періодичної повірки, обслуговування або ремонту встановленого засобу комерційного обліку електричної енергії в точці комерційного обліку (ТКО), де ОСР є відповідальною стороною, на інший, повірений та опломбований, з аналогічними технічними характеристиками

Постійно,

за необхідністю

8

Адміністрування (у тому числі реєстрація та вилучення з реєстру) ТКО на  території здійснення ліцензованої діяльності ОСР

Постійно,

за необхідністю

9

Періодична повірка, обслуговування та ремонт (у тому числі демонтаж, транспортування, монтаж) засобів вимірювальної техніки (результати вимірювань яких використовуються для здійснення розрахунків за спожиту для побутових потреб електричну енергію), що є власністю ОСР, фізичних осіб, спільною власністю співвласників багатоквартирного будинку

Постійно,

за необхідністю

10

Приведення стану належних ОСР засобів комерційного обліку електричної енергії у відповідність до вимог нормативних документів (у тому числі заміна несправних або пошкоджених засобів комерційного обліку, пломб, пломбувального матеріалу та індикаторів, відновлення стану комерційного обліку електричної енергії після його порушення не з вини споживача)

При виявленні невідповідностей або порушень у робботі

11

Забезпечення належного технічного стану контактних з’єднань на межі експлуатаційної відповідальності та на вхідних і вихідних клемах, опломбованих у вузлах обліку засобів вимірювальної техніки та вхідних вимикачів у індивідуальних споживачів

1 раз на 3 роки

(за графіком), за необхідністю

12

Первинна параметризація багатозонних (багатотарифних) лічильників (при першому їх встановленні або після проведення періодичної повірки, технічного обслуговування або ремонту) для індивідуальних побутових споживачів

При першому встановленні, після періодичної повірки

13

Перевірка за ініціативою ОСР первинної параметризації придбаних споживачами багатозонних (багатотарифних) лічильників

за необхідністю, (за ініціативою ОСР)

14

Узгодження технічної документації замовників щодо улаштування засобів комерційного обліку електричної енергії

за необхідністю, (звернення споживача)

15

Участь у складі комісій замовника при введенні в експлуатацію засобів комерційного обліку

За необхідністю

16

Виконання функцій, передбачених перехідними положеннями ККО

Постійно,

за необхідністю

Техніко-економічні показники
Фінансово-економічні показники
Інвестиційна програма
Плани розвитку ОСР
Державні закупівлі
Антикорупційна програма
Інформацію про факти порушення Антикорупційної програми АТ "Миколаївобленерго" повідомляти за номером телефону +380 512 53 91 72

Інформацію про факти порушення Антикорупційної програми АТ "Миколаївобленерго", вчинення корупційних або повязаних з корупцією правопорушень (далі - повідомлення) можна повідомляти наступними засобами звязку:

  • номер телефону - +380 512 53 91 72;
  • адреса електронної пошти - Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Години прийому усних та письмових повідомлень Уповноваженим з антикорупційної діяльності: з понеділка по четвер з 8:00 до 17:00, пятниця з 8:00 до 16:00 (обідня перерва з 12:00 до 12:48), за адресою: м.Миколаїв, вул.Громадянська, 40, І корпус, каб. 101.