Регулярна інформація за 2011 рік

Назва: Публiчне акцiонерне товариство "Миколаївобленерго"
ЄДРПОУ: 23399393
Рік: 2011

Опис бізнесу


Важливі події розвитку (в тому числі злиття, поділ, приєднання, перетворення, виділ) Публiчне акцiонерне товариство "Миколаївобленерго" (надалi ПАТ "Миколаївобленерго") є правонаступником всiх прав та зобов'язань Вiдкритого акцiонерного товариства Енергопостачальна компанiя "Миколаївобленерго", створеного шляхом перетворення державної акцiонерної Енергопостачальної компанiї "Миколаївобленерго" у вiдкрите акцiонерне товариство енергопостачальна компанiя "Миколаївобленерго" вiдповiдно до Закону України "Про господарськi товариства" та рiшення загальних зборiв акцiонерiв. Державна акцiонерна енергопостачальна компанiя "Миколаївобленерго" заснована у формi ВАТ, вiдповiдно до наказу Мiнiстерства енергетики та електрифiкацiї України вiд 31.08.95р. № 170, шляхом перетворення державного пiдприємства "Миколаївобленерго" у державну акцiонерну енергопостачальну компанiю "Миколаївобленерго" вiдповiдно до Указу Президента України вiд 4 квiтня 1995 року № 282/95 "Про структурну перебудову в електроенергетичному комплексi України". Статут державної акцiонерної енергопостачальної компанiї "Миколаївобленерго" зареєстровано Реєстрацiйно-лiцензiйною палатою виконкому мiської ради м. Миколаєва, реєстровий № 8537/1а вiд 30.10.1998р. У зв'язку з прийняттям рiшення на загальних зборах акцiонерiв (Протокол № 2 вiд 24.04.1999р.) про перейменування ДАЕК "Миколаївобленерго" у ВАТ ЕК "Миколаївобленерго", 30.04.1999 року здiйснена перереєстрацiя Статуту акцiонерного товариства Реєстрацiйно-лiцензiйною палатою виконкому мiської ради м. Миколаєва, реєстровий № 8537/2. У результатi створення Нацiональної акцiонерної компанiї "Енергетична компанiя України" вiдповiдно до Постанови КМУ № 794 вiд 22.06.2004 року, пакет акцiй ВАТ ЕК "Миколаївобленерго" у розмiрi 70% передано до статутного фонду НАК "Енергетична компанiя України". У зв'язку з цим внесенi змiни до Статуту. Статут у новiй редакцiї зареєстрований виконавчим комiтетом Миколаївської мiської ради вiд 01.02.2005 року № 15221050001001203. На чергових загальних зборах акцiонерiв, що вiдбулися 06.04.2011р., було прийнято рiшення про внесення та затвердження змiн до Статуту ВАТ ЕК "Миколаївобленерго" шляхом викладення його в новiй редакцiї, у зв'язку з приведенням Статуту Товариства у вiдповiднiсть до норм Закону України "Про акцiонернi товариства" та змiною найменування товариства на Публiчне акцiонерне товариство "Миколаївобленерго" (скорочена назва ПАТ "Миколаївобленерго"). Нова редакцiя Статуту зареєстрована Виконавчим комiтетом Миколаївської мiської ради вiд 14 квiтня 2011р. № 15221050060001203. Вiдповiдно до Положення про порядок переведення випуску iменних акцiй документарної форми iснування у бездокументарну форму iснування, затвердженого рiшенням ДКЦПФР вiд 30.06.2000р. № 98, iз змiнами та доповненнями, ВАТ ЕК "Миколаївобленерго" було укладено договiр про обслуговування емiсiї цiнних паперiв з ВАТ "Нацiональний депозитарiй України" (м. Київ, вул. Б. Грiнченка, 3) та договiр про вiдкриття рахункiв у цiнних паперах власникам iменних цiнних паперiв з ТОВ "УПР-ФIНАНС" (м. Київ, вул. Кавказька, 11).


Про організаційну структуру емітента, дочірні підприємства, філії, представництва та інші відокремлені структурні підрозділи із зазначенням найменування та місцезнаходження, ролі та перспектив розвитку, зміни в організаційній структурі у відповідності з попереднім звітним періодом ПАТ "Миколаївобленерго" обслуговує 19 сiльських, 4 мiських адмiнiстративних районiв Миколаївської областi площею 24,6 тис. кв. км. До складу Товариства входять: - фiлiя м. Миколаєва, створена на базi Миколаївських електричних мереж, що забезпечує енергопостачання споживачiв м. Миколаєва; - фiлiї Вознесенського та Первомайського районiв, якi забезпечують енергопостачання споживачiв Вознесенського та Первомайського адмiнiстративних районiв i забезпечення електричних мереж й устаткування напругою 35-150 кВ в Арбузинськiй, Братськiй, Веселинiвськiй, Врадiєвськiй, Доманiвськiй та Кривоозерськiй фiлiях; - 17 фiлiй районiв електричних мереж, якi забезпечують енергопостачання споживачiв в адмiнiстративних районах: Арбузинському, Баштанському, Березанському, Березнегуватському, Братському, Веселинiвському, Врадiївському, Доманiвському, Єланецькому, Жовтневому, Казанкiвському, Кривоозерському, Миколаївському, Новобузькому, Новоодеському, Очакiвському, Снiгурiвському. До складу Товариства входять 3 гiдроелектростанцiї, розташованi на р. Пiвденний Буг: - Первомайська ГЕС, м Первомайськ; - Мигiйська ГЕС, с. Мигiя; - Костянтинiвська ГЕС, с. Костянтинiвка. Протоколом Наглядової Ради ПАТ "Миколаївобленерго" вiд 11 травня 2011р. № 28 затверджена нова органiзацiйна структура Товариства. Очолює Товариство Генеральний директор.
Будь-які пропозиції щодо реорганізації з боку третіх осіб, що мали місце протягом звітного періоду, умови та результати цих пропозицій Пропозицiй щодо реорганiзацiї з боку третiх осiб до Товариства не надходило.
Опис обраної облікової політики (метод нарахування амортизації, метод оцінки вартості запасів, метод обліку та оцінки вартості фінансових інвестицій тощо) Бухгалтерський облiк у Товариствi ведеться згiдно облiкової полiтики, закрiпленої Наказом № 2 вiд 05.01.2009р. iз змiнами та доповненнями. Для ведення бухгалтерського облiку застосовується автоматизована форма облiку на базi програми "1С: УВП" версiя 8.1. Засоби ведення бухгалтерського облiку, встановленi для Товариства облiковою полiтикою, застосовуються всiма фiлiями. Згiдно облiкової полiтики амортизацiя основних засобiв (для будiвель, передавальних пристроїв, споруд i силових машин) в бухгалтерському облiку нараховується iз застосуванням кумулятивного методу. Для iнших основних засобiв використовується прямолiнiйний метод нарахування. Нарахування амортизацiї проводиться щомiсяця. Нарахування амортизацiї з метою оподаткування здiйснюється вiдповiдно до вимог Податкового кодексу України. Для iнших необоротних матерiальних активiв (необоротнi активи вартiстю менше 5000 грн.) амортизацiя нараховується в першому мiсяцi використання об'єкту в розмiрi 100%. У 2011 роцi було здiйснено iндексацiю об'єктiв житлового фонду i переоцiненi основнi засоби, якi входять до комплексiв Мигiйської ГЕС, та ГЕС, с. Богданiвка, Доманiвського району. Придбанi i виготовленi товарно-матерiальнi цiнностi зараховуються по первiснiй вартостi згiдно П(С)БО № 9 "Запаси". Оцiнка вибуття запасiв здiйснюється за методом собiвартостi перших за часом надходження запасiв (ФIФО).
Текст аудиторського висновку Акцiонерам та керiвництву Публiчного акцiонерного товариства "Миколаївобленерго" ЗВIТ НЕЗАЛЕЖНОГО АУДИТОРА Ми провели аудит фiнансової звiтностi Публiчного акцiонерного товариства "Миколаївобленерго" (надалi Товариство), (код ЄДРПОУ 23399393; мiсце знаходження: юридична адреса: 54017, м. Миколаїв, вул. Громадянська, 40; дата Державної реєстрацiї 30.04.1999 року), яка представлена у виглядi фiнансових звiтiв, що додаються, якi включають Баланс станом на 31.12.2011 року, Звiт про фiнансовi результати за 2011 рiк, Звiт про рух грошових коштiв за 2011 рiк, Звiт про власний капiтал та Примiтки до рiчної фiнансової звiтностi за 2011 рiк. Вiдповiдальнiсть управлiнського персоналу за фiнансову звiтнiсть Управлiнський персонал несе вiдповiдальнiсть за складання i достовiрне подання цiєї фiнансової звiтностi вiдповiдно до Положень (стандартiв) бухгалтерського облiку, прийнятих в Українi та за такий внутрiшнiй контроль, який управлiнський персонал визначає потрiбним для того, щоб забезпечити складання фiнансової звiтностi, що не мiстить суттєвих викривлень унаслiдок шахрайства або помилки. Вiдповiдальнiсть аудитора Нашою вiдповiдальнiстю є висловлення думки щодо цiєї фiнансової звiтностi на основi результатiв проведеного нами аудиту. Ми провели аудит вiдповiдно до Мiжнародних стандартiв аудиту. Цi стандарти вимагають вiд нас дотримання етичних вимог, а також планування й виконання аудиту для отримання достатньої впевненостi, що фiнансова звiтнiсть не мiстить суттєвих викривлень. Аудит передбачає виконання аудиторських процедур для отримання аудиторських доказiв стосовно сум та розкриттiв у фiнансовiй звiтностi. Вибiр процедур залежить вiд судження аудитора, включаючи оцiнку ризикiв суттєвих викривлень фiнансової звiтностi внаслiдок шахрайства або помилок. Виконуючи оцiнку цих ризикiв, аудитор розглядає заходи внутрiшнього контролю, що стосуються складання та достовiрностi подання суб'єктом господарювання фiнансової звiтностi з метою розробки аудиторських процедур, якi вiдповiдають обставинам, а не з метою висловлення думки щодо ефективностi внутрiшнього контролю суб'єкта господарювання. Аудит включає також оцiнку вiдповiдностi використаних облiкових полiтик, прийнятнiсть облiкових оцiнок, виконаних управлiнським персоналом, та оцiнку загального подання фiнансової звiтностi. Ми вважаємо, що отримали достатнi та прийнятнi аудиторськi докази для висловлення нашої думки. Пiдстава для висловлення умовно-позитивної думки У зв'язку з тим, що ми були призначенi аудитором Товариства пiсля 31 грудня 2011 року, ми не мали змоги спостерiгати за iнвентаризацiєю запасiв на початок та на кiнець року. У нас не було можливостi впевнитися у кiлькостi запасiв, утримуваних на 31 грудня 2010 та 2011 рокiв, вартiсть яких вiдображена у балансi у розмiрi 16 439 тисяч гривень i 25 501 тисяч гривень вiдповiдно через виконання альтернативних процедур. У зв'язку з цим ми не мали змоги визначити, чи iснувала потреба в будь-яких коригуваннях запасiв, вiдображених чи не вiдображених в облiку, а також елементiв, що формують звiт про фiнансовi результати, звiт про змiни у власному капiталi i звiт про рух грошових коштiв. Висновок На нашу думку, за винятком впливу на фiнансовi звiти питань, про якi йдеться у попередньому параграфi, фiнансовi звiти у всiх iстотних аспектах справедливо й достовiрно вiдображають фiнансовий стан Публiчного акцiонерного товариства "Миколаївобленерго" станом на 31 грудня 2011 року, а також результати дiяльностi та рух грошових коштiв за 2011 рiк, згiдно з Положеннями (стандартами) бухгалтерського облiку України. Iнша допомiжна iнформацiя Цей висновок пiдготовлено вiдповiдно до Вимог до аудиторського висновку при розкриттi iнформацiї емiтентами цiнних паперiв (крiм емiтентiв облiгацiй мiсцевої позики), затверджених рiшенням Державної комiсiї з цiнних паперiв та фондового ринку 29.09.2011р. №1360. Вартiсть чистих активiв Товариства Станом на 31 грудня 2011 року вартiсть чистих активiв Товариства є бiльшою, нiж розмiр статутного капiталу. Вартiсть чистих активiв Товариства була розрахована у вiдповiдностi до Методичних рекомендацiй щодо визначення вартостi чистих активiв акцiонерних товариств, схвалених рiшенням Державної комiсiї з цiнних паперiв то фондового ринку вiд 17 листопада 2004 року №485, i має позитивне значення в сумi 306 244 тисяч гривень. Ця сума, вiдповiдно, є бiльшою, нiж сума статутного капiталу. На нашу думку, вартiсть чистих активiв Товариства вiдповiдає вимогам пункту 3 статтi 155 Цивiльного кодексу України. Наявнiсть суттєвих невiдповiдностей мiж фiнансовою звiтнiстю, що пiдлягала аудиту, та iншою iнформацiєю, що розкривається емiтентом цiнних паперiв та подається до Комiсiї разом з фiнансовою звiтнiстю На нашу думку, фiнансова звiтнiсть, що пiдлягала аудиту, та iнша iнформацiя, що розкривається емiтентом цiнних паперiв та подається до Комiсiї разом з фiнансовою звiтнiстю, не мiстять суттєвих невiдповiдностей. Виконання значних правочинiв На нашу думку, протягом перiоду аудиту Товариство не виконувало значнi правочини (10 i бiльше вiдсоткiв вартостi активiв товариства за даними фiнансової звiтностi, що пiдлягала аудиту) вiдповiдно до Закону України "Про акцiонернi товариства". Стан корпоративного управлiння На нашу думку, стан корпоративного управлiння Товариства в цiлому вiдповiдає вимогам Закону України "Про акцiонернi товариства". Iдентифiкацiя та оцiнка аудитором ризикiв суттєвого викривлення фiнансової звiтностi внаслiдок шахрайства На нашу думку, фiнансова звiтнiсть в цiлому не мiстить суттєвого викривлення внаслiдок шахрайства або помилки. Основнi вiдомостi про аудиторську фiрму Аудит фiнансової звiтностi ПАТ "Миколаiвобленерго" станом на 31 грудня 2011 року, проведено Аудиторською фiрмою "Украудит XXI - Миколаїв", (код за ЄДРПОУ 24790159), яка здiйснює свою дiяльнiсть на пiдставi свiдоцтва про внесення до Реєстру суб'єктiв аудиторської дiяльностi України, виданого Аудиторською палатою України 26 сiчня 2001 року №1843, термiн дiї Свiдоцтва до 23 грудня 2015 року. Мiсце знаходження аудиторської фiрми: Юридична адреса: Україна, 54001, м. Миколаїв, вул. Потьомкiнська, 42, оф. 15. тел./факс: (0512) 37-65-36, e-mail: [email protected] Аудит проведено на пiдставi Договору №11 вiд 21.11.2011року. Аудит розпочато 23 сiчня 2012 року i закiнчено 23 березня 2012 року. Аудит проводився в межах адмiнiстрацiї ПАТ "Миколаївобленерго" за адресою: 54017, м. Миколаїв, вул. Громадянська, 40. Додатки. Фiнансовi звiти ПАТ "Миколаївобленерго". м. Миколаїв 23 березня 2012 року Директор аудиторської фiрми "Украудит ХХI - Миколаїв" Сертифiкат аудитора серiї "А" №004075 вiд 24.12.1999р. Л.Д.Оглобяк Аудитор Сертифiкат аудитора серiї "А" №002616 вiд 05.10.1995р. Т.Д.Суханик
Інформація про основні види продукції або послуг, що їх виробляє чи надає емітент, перспективність виробництва окремих товарів, виконання робіт та надання послуг; залежність від сезонних змін; про основні ринки збуту та основних клієнтів; основні ризики в діяльності емітента, заходи емітента щодо зменшення ризиків, захисту своєї діяльності та розширення виробництва та ринків збуту; про канали збуту й методи продажу, які використовує емітент; про джерела сировини, їх доступність та динаміку цін; інформація про особливості стану розвитку галузі виробництва, в якій здійснює діяльність емітент, рівень впровадження нових технологій, нових товарів, його положення на ринку; інформація про конкуренцію в галузі, про особливості продукції (послуг) емітента; перспективні плани розвитку емітента; кількість постачальників за основними видами сировини та матеріалів, що займають більше 10 відсотків в загальному об'ємі постачання Товариство здiснює свою дiяльнiсть згiдно лiцензiй: - лiцензiя АГ № 500343 на передачу електричної енергiї мiсцевими (локальними) електричними мережами. - лiцензiя АГ № 500344 на постачання електричної енергiї за регульованим тарифом. Ринком збуту електроенергiї є регiон Миколаївської областi.
Інформація про основні придбання або відчуження активів за останні п'ять років. Якщо підприємство планує будь-які значні інвестиції або придбання, пов'язані з його господарською діяльністю, їх необхідно описати, включаючи суттєві умови придбання або інвестиції, її вартість і спосіб фінансування Суттєвих придбань та вiдчужень за останнi п'ять рокiв не було.
Інформація про основні засоби емітента, включаючи об'єкти оренди та будь-які значні правочини емітента щодо них; виробничі потужності та ступінь використання обладнання; спосіб утримання активів, місцезнаходження основних засобів. Екологічні питання, що можуть позначитися на використанні активів підприємства, інформація щодо планів капітального будівництва, розширення або удосконалення основних засобів, характер та причини таких планів, суми видатків, в тому числі вже зроблених, опис методу фінансування, прогнозні дати початку та закінчення діяльності та очікуване зростання виробничих потужностей після її завершення Фiнансування iнвестицiйної програми 2011 року складає 84931,20 тис. грн., а виконання робiт, придбання обладнання та матерiалiв - 82700,49 тис. грн., а саме: 1. Будiвництво, модернiзацiя та реконструкцiя електричних мереж та обладнання - 58795,33 тис. грн. 2. Заходи зi зниження та недопущення понаднормативних витрат електроенергiї - 17259,77 тис. грн. 3. Впровадження та розвиток iнформацiйних технологiй - 2409,32 тис. грн. 4. Придбання транспортних засобiв - 2646,20 тис. грн. 5. Придбання приладiв та пристроїв - 1589,87 тис. грн. На виконання iнвестицiйної програми 2012 року заплановано коштiв на суму 102566,00 тис. грн. Виконання iнвестицiйних програм дозволяє полiпшити технiчний стан електричних мереж, вiдновити основнi фонди, зменшити технологiчнi втрати електроенергiї на її транспортування та значно зменшити фiнансовi витрати на експлуатацiю обладнання. Все це сприяло полiпшенню якостi електрозабезпечення споживачiв та пiдвищенню виробничих потужностей промислових пiдприємств.
Інформація щодо проблем, які впливають на діяльність емітента; ступінь залежності від законодавчих або економічних обмежень На дiяльнiсть Товариства суттєво впливає знос основних фондiв, заборгованiсть побутових споживачiв та юридичних осiб.
Інформація про факти виплати штрафних санкцій (штраф, пеня, неустойка) і компенсацій за порушення законодавства У 2011 роцi на користь ПАТ "Миколаївобленерго" було отримано штрафи, пенi, неустойки у сумi 6660,6 тис.грн., а саме: - пенi - 396,1 тис.грн.; - перевищення договiрних величин - 5908,4 тис.грн.; - 3% рiчних по заборгованостi за електроенергiю - 79,5 тис.грн.; - iнфляцiйнi - 276,6 тис.грн. У 2011 роцi Товариством були сплаченi штрафи, пенi, неустойки у сумi 614,8 тис.грн., а саме: - порушення податкового законодавства (податок на прибуток) - 1,0 тис. грн.; - порушення податкового законодавства (ПДВ) - 79,8 тис.грн.; - порушення податкового законодавства (земельний податок) - 15,0 тис.грн.; - за перевищення лiмiтiв споживання водних ресурсiв - 0,6 тис.грн.; - пенi (Енергоринок) - 45,9 тис.грн.; - 3% рiчних (Енергоринок) - 133,3 тис.грн.; - iнфляцiйнi нарахування на електроенергiю за рiшенням судiв (Енергоринок) - 288,0 тис.грн.; - за несвоєчасне виконання приписiв Держенергонагляду - 44,2 тис. грн.; - порушення законодавства про захист економiчної конкуренцiї (постанова АМК) - 7,0 тис. грн.
Опис обраної політики щодо фінансування діяльності емітента, достатність робочого капіталу для поточних потреб, можливі шляхи покращення ліквідності за оцінками фахівців емітента Бухгалтерський облiк у Товариствi ведеться згiдно облiкової полiтики, закрiпленої Наказом № 2 вiд 05.01.2009р. зi змiнами та доповненнями. Для ведення бухгалтерського облiку застосовується автоматизована форма облiку на базi програми "1С: УВП" версiя 8.1. Засоби ведення бухгалтерського облiку, встановленi для Товариства облiковою полiтикою, застосовуються всiма фiлiями. Фiнансування дiяльностi Товариства здiйснюється за алгоритмом розрахованим та затвердженим НКРЕ.
Інформацію про вартість укладених, але ще не виконаних договорів (контрактів) на кінець звітного періоду (загальний підсумок) та про очікувані прибутки від виконання цих договорів Договорiв (контрактiв) не виконаних немає.
Стратегію подальшої діяльності емітента щонайменше на рік (щодо розширення виробництва, реконструкції, поліпшення фінансового стану, опис істотних факторів, які можуть вплинути на діяльність емітента в майбутньому) Основними напрямками залучення iнвестицiй на 2012 рiк є: - розвиток, модернiзацiя та реконструкцiя технологiчного обладнання ПС, ТП та електричних мереж 0,4-150 кв; - удосконалення та оновлення парку засобiв облiку споживання електроенергiї; - розвиток i модернiзацiя пристроїв релейного захисту й автоматики; - впровадження та розвиток iнформацiйних технологiй; - впровадження та розвиток систем зв'язку та телекомунiкацiй; - забезпечення пiдроздiлiв Товариства транспортом, у т.ч. спецiальним: автовишками-автопiдiймачами, електролабораторiєю тощо. - забезпечення пiдроздiлiв Товариства випробувальними та вимiрювальними приладами, пристроями тощо. Запропонований план iнвестицiйних залучень передбачає комплекс заходiв, спрямованих на полiпшення технiчного стану ПС, ТП та електричних мереж з урахуванням пiдготовки їх до роботи у несприятливих погодних умовах, осiнньо-зимовий перiод на найближчi роки, що має значно пiдвищити їх надiйнiсть та дозволить забезпечити безперервне електропостачання споживачiв Товариства.
Опис політики емітента щодо досліджень та розробок, вказати суму витрат на дослідження та розробку за звітний рік Дослiдженнями та розробками Товариство не займається.
Інформація щодо судових справ, стороною в яких виступає емітент, його дочірні підприємства або його посадові особи (дата відкриття провадження у справі, сторони, зміст та розмір позовних вимог, найменування суду, в якому розглядається справа, поточний стан розгляду). У разі відсутності судових справ про це зазначається Протягом 2011 року юрисконсультами Товариства проводилась наступна робота по примусовому стягненню боргiв на користь Товариства. До Господарських судiв про стягнення боргу з юридичних осiб направлено 273 позови на 24259723 грн., з них задоволено 226 позовiв на 10727328,52 грн. Крiм того, до Господарського суду направлено 4 заяви на 8373376 грн. щодо визнання Товариства кредитором по справам про банкрутство, всi вимоги ПАТ "Миколаївобленерго" визнанi. За рiшенням суду щодо стягнення боргу з юридичних осiб Товариство отримало у 2011 роцi 2214843,07 грн. За 2011 рiк юрисконсультами подано 2474 позови на суму 3657648 грн. до мiсцевих судiв Миколаївської областi щодо стягнення боргiв з боржникiв фiзичних осiб на користь Товариства. З них задоволено 1858 позовiв на суму 2844720 грн. За рiшенням суду щодо стягнення боргу з фiзичних осiб Товариство отримало у 2011 роцi 2899954 грн.
Інша інформація, яка може бути істотною для оцінки інвестором фінансового стану та результатів діяльності емітента, у тому числі, за наявності, інформацію про результати та аналіз господарювання емітента за останні три роки у формі аналітичної довідки в довільній формі Всього за 2011 рiк до бюджетiв перераховано загальнодержавних i мiсцевих податкiв та зборiв у сумi 102979 тис.грн. З них загальнодержавнi податки та збори складають 102460 тис.грн., в т.ч. податок на прибуток - 22586 тис. грн., податок на додану вартiсть - 56081тис.грн. Товариство покращило свiй фiнансовий результат у порiвняннi з 2010 роком майже в 18 разiв. Чистий прибуток за результатами роботи Товариства за 2011 рiк становить 49005 тис. грн. Досягти такого ефекту вдалось завдяки полiтицi жорсткої економiї витрат, збiльшенню доходiв вiд надання послуг на сторону тощо. Всi витрати Товариства за 2011 рiк знаходились в межах фiнансового плану. Товариством практично виконано на 100% iнвестицiйну програму, затверджену НКРЕ України. Рiвень оплати за вiдпущену електроенергiю склав 99,96%. Загальний показник виконання ремонтних робiт 135% вiд плану. У 2011 роцi на вiдмiну вiд 2010 року знизилась кiлькiсть нещасних випадкiв з персоналом Товариства втричi.


повернутися


Дана інформація отримана за допомогою програмного забезпечення ТОВ "Емкон" Емкон: Звіт v1.4.3 і розміщена на сайті "Загальнодоступна інформаційна база даних ДКЦПФР про ринок цінних паперів"