Назва: | Публiчне акцiонерне товариство "Миколаївобленерго" |
---|---|
ЄДРПОУ: | 23399393 |
Рік: | 2014 |
Кількість розміщень регулярної інформації за звітний період: | 1 |
Дата першого розміщення: | 21.04.2015 |
Дата останнього розміщення: | 21.04.2015 |
Публiчне акцiонерне товариство «Миколаївобленерго» (надалi ПАТ «Миколаївобленерго») є правонаступником всiх прав та зобов’язань Вiдкритого акцiонерного товариства Енергопостачальна компанiя «Миколаївобленерго», створеного шляхом перетворення державної акцiонерної Енергопостачальної компанiї «Миколаївобленерго» у вiдкрите акцiонерне товариство енергопостачальна компанiя «Миколаївобленерго» вiдповiдно до Закону України «Про господарськi товариства» та рiшення загальних зборiв акцiонерiв. Державна акцiонерна енергопостачальна компанiя «Миколаївобленерго» заснована у формi ВАТ, вiдповiдно до наказу Мiнiстерства енергетики та електрифiкацiї України вiд 31.08.95 № 170, шляхом перетворення державного пiдприємства «Миколаївобленерго» у державну акцiонерну енергопостачальну компанiю «Миколаївобленерго» вiдповiдно до Указу Президента України вiд 4 квiтня 1995 року № 282/95 «Про структурну перебудову в електроенергетичному комплексi України». Статут державної акцiонерної енергопостачальної компанiї «Миколаївобленерго» зареєстровано Реєстрацiйно-лiцензiйною палатою виконкому мiської ради м. Миколаєва, реєстровий № 8537/1а вiд 30.10.1998. У зв’язку з прийняттям рiшення на загальних зборах акцiонерiв (Протокол № 2 вiд 24.04.1999) про перейменування ДАЕК «Миколаївобленерго» у ВАТ ЕК «Миколаївобленерго», 30.04.1999 року здiйснена перереєстрацiя Статуту акцiонерного товариства Реєстрацiйно-лiцензiйною палатою виконкому мiської ради м. Миколаєва, реєстровий № 8537/2. У результатi створення Нацiональної акцiонерної компанiї «Енергетична компанiя України» вiдповiдно до Постанови КМУ № 794 вiд 22.06.2004 року, пакет акцiй ВАТ ЕК «Миколаївобленерго» у розмiрi 70% передано до статутного фонду НАК «Енергетична компанiя України». У зв’язку з цим внесенi змiни до Статуту. Статут у новiй редакцiї зареєстрований виконавчим комiтетом Миколаївської мiської ради вiд 01.02.2005 року № 15221050001001203. Постановою КМУ вiд 11.05.2011 року № 497 «Про передачу Фондовi державного майна державних пакетiв акцiй енергогенеруючих та енергопостачальних пiдприємств» зi змiнами та доповненнями було визначено, що пакет акцiй у розмiрi 45% статутного капiталу Товариства пiдлягає вилученню в установленому порядку iз статутного капiталу Нацiональної акцiонерної компанiї «Енергетична компанiя України» та передачi Фонду державного майна України. На чергових загальних зборах акцiонерiв, що вiдбулися 06.04.2011р., було прийнято рiшення про внесення та затвердження змiн до Статуту ВАТ ЕК «Миколаївобленерго» шляхом викладення його в новiй редакцiї, у зв'язку з приведенням Статуту Товариства у вiдповiднiсть до норм Закону України «Про акцiонернi товариства» та змiною найменування товариства на Публiчне акцiонерне товариство «Миколаївобленерго» (скорочена назва ПАТ «Миколаївобленерго»). Нова редакцiя Статуту зареєстрована Виконавчим комiтетом Миколаївської мiської ради вiд 14 квiтня 2011 року № 15221050060001203. 5 квiтня 2012 року на чергових Загальних зборах акцiонерiв Товариства було прийнято рiшення про внесення та затвердження змiн до Статуту ПАТ «Миколаївобленерго». Вiдповiднi змiни до Статуту були зареєстрованi Виконавчим комiтетом Миколаївської мiської ради 12 квiтня 2012 року № 15221050071001203. На виконання Постанови КМУ вiд 18.02.2013 року № 126 «Питання передачi Фондовi державного майна державних пакетiв акцiй пiдприємств паливно-енергетичного комплексу» iз змiнами та доповненнями на пiдставi акту приймання-передачi вiд 12.04.2013 № 151 Нацiональною акцiонерною компанiєю «Енергетична компанiя України» було передано Фондовi державного майна України пакет акцiй у розмiрi 25%+1 акцiя статутного капiталу ПАТ «Миколаївобленерго». |
ПАТ «Миколаївобленерго» обслуговує 19 сiльських, 4 мiських адмiнiстративних районiв Миколаївської областi площею 24,6 тис. кв. км. До складу Товариства входять: - фiлiя м. Миколаєва, створена на базi Миколаївських електричних мереж, що забезпечує енергопостачання споживачiв м. Миколаєва; - фiлiї Вознесенського та Первомайського районiв, якi забезпечують енергопостачання споживачiв Вознесенського та Первомайського адмiнiстративних районiв i забезпечення електричних мереж й устаткування напругою 35-150 кВ в Арбузинськiй, Братськiй, Веселинiвськiй, Врадiєвськiй, Доманiвськiй та Кривоозерськiй фiлiях; - 17 фiлiй районiв електричних мереж, якi забезпечують енергопостачання споживачiв в адмiнiстративних районах: Арбузинському, Баштанському, Березанському, Березнегуватському, Братському, Веселинiвському, Врадiївському, Доманiвському, Єланецькому, Жовтневому, Казанкiвському, Кривоозерському, Миколаївському, Новобузькому, Новоодеському, Очакiвському, Снiгурiвському. До складу Товариства входять 3 гiдроелектростанцiї, розташованi на р. Пiвденний Буг: - Первомайська ГЕС, м Первомайськ; - Мигiйська ГЕС, с. Мигiя; - Костянтинiвська ГЕС, с. Костянтинiвка. Протоколом засiдання Наглядової Ради ПАТ «Миколаївобленерго» вiд 27 жовтня 2014 року № 77 затверджена нова органiзацiйна структура Товариства. Очолює Товариство Генеральний директор. |
Середньооблiкова чисельнiсть штатних працiвникiв - 3547 осiб. Середня чисельнiсть позаштатних працiвникiв та осiб, якi працюють за сумiсництвом - 12 осiб. Чисельнiсть працiвникiв, якi працюють на умовах неповного робочого часу - 8 осiб. Середньомiсячна заробiтна плата становить 4842 грн. Фонд оплати працi за 2014 рiк всiх працiвникiв склав 212946,4 тис. грн. Фонд оплати працi у 2014 роцi в порiвняннi з 2013 роком зрiс на 6,8% за рахунок пiдвищення посадових окладiв та тарифних ставок на 10%. Загальний вiдсоток плинностi кадрiв за 2014 рiк становить 11,51%, що на 1,28% бiльше нiж у минулому роцi. За пiдсумками 2014 року у навчальному центрi ПАТ "Миколаївобленерго" пройшли навчання на курсах пiдвищення квалiфiкацiї 517 робiтникiв та спецiалiстiв Товариства, що на 22% бiльше, нiж у 2013 роцi. |
ПАТ "Миколаївобленерго" є учасником Об'єднання енергетичних пiдприємств "Галузевий резервно-iнвестицiйний фонд розвитку енергетики" (мiсцезнаходження: 01032, м. Київ, вул. С. Петлюри, 27) вiдповiдно до Договору вiд 21.07.2008 № 11у. Метою участi є встановлення спiвробiтництва в сферi розробки галузевих нормативно-технiчних документiв, розробки документiв iншого характеру, що стосуються проблем паливно-енергетичного комплексу, а також загальногалузевих заходiв, якi проводяться Мiнпаливенерго України. Термiн участi – термiн дiї Договору, а саме до 31.12.2014. | За 2014 рiк договори про спiльну дiяльнiсть Товариством не укладались. | Пропозицiї щодо реорганiзацiї з боку третiх осiб до Товариства не надходили. | Повноваження Товариства по встановленню облiкової полiтики реалiзуються через визначення у Положеннi «Про облiкову полiтику у ПАТ «Миколаївобленерго» перелiку методiв оцiнки, облiку i процедур, щодо яких нормативно-методична база передбачає бiльш нiж один їх варiант. Необоротнi матерiальнi активи пiдприємства, якi утримуються з метою використання у процесi виробництва або постачання товарiв, надання послуг, здавання в оренду iншим особам або для здiйснення адмiнiстративних i соцiально-культурних функцiй, очiкуваний строк використання яких бiльше 365 календарних днiв (перевищує 1 рiк) i вартiстю понад 2500 грн. вiдносяться до основних засобiв. Виняток: основнi засоби, якi надходять безоплатно можуть зараховуватись на баланс за цiною менше нiж 2500 грн. iз нарахуванням зносу у розмiрi 100% вiд вартостi такого об’єкта. Амортизацiя на основнi засоби нараховується щомiсячно. Амортизацiя основних засобiв нараховується iз застосуванням прямолiнiйного методу. Одиницею облiку запасiв є їх найменування. Транспортно-заготiвельнi витрати в облiку не вiдокремлюються, а включаються до складу первiсної вартостi запасiв. Собiвартiсть запасiв визначається за методом стандартних витрат. Метод оцiнки собiвартостi запасiв визначається за формулою – «перше надходження – перший видаток» (FIFO) Запаси оцiнюють за найменшою з двох оцiнок: собiвартiстю та чистою вартiстю реалiзацiї. Оцiнку здiйснює постiйно дiюча експертна комiсiя по визначенню вартостi в бухгалтерському облiку. Резерв знецiнення запасiв нараховується на запаси, якi на дату балансу не використовувались понад 12 мiсяцiв, за винятком аварiйного запасу. На аварiйний запас резерв не нараховується. Фiнансовi iнструменти вiдображається в балансi за справедливою вартiстю (з вiдображенням у складi прибуткiв або збиткiв). Пiд час первiсного визнання справедливої вартостi фiнансового активу або фiнансового зобов’язання у якостi ефективної ставки вiдсотка приймається облiкова ставка НБУ, яка дiє на момент такого визнання. Величина резерву сумнiвних боргiв визначається за методом абсолютної величини заборгованостi (прямий метод). Резерв сумнiвних боргiв визначається на пiдставi аналiзу платоспроможностi окремих дебiторiв. |
Товариство здiснює свою дiяльнiсть згiдно лiцензiй: - лiцензiя АГ № 500343 на передачу електричної енергiї мiсцевими (локальними) електричними мережами. - лiцензiя АГ № 500344 на постачання електричної енергiї за регульованим тарифом. Ринком збуту електроенергiї є регiон Миколаївської областi. За 2014 рiк реалiзовано 2263670 тис.кВт.год електроенергiї на суму 1463857 тис.грн.(без ПДВ). Середньовiдпускний тариф становив 64,67 коп/кВтгод. За межi держави емiтент електроенергiю не експортує. Сезоннiсть не має iстотного впливу на дiяльнiсть Товариства. Ринок збуту електричної енергiї обмежується Миколаївською областью. Ринок збуту електричної енергiї за 2014 рiк по галузям економiки: - Промисловi пiдприємства – 24%; - Сiльськогосподарськi пiдприємства - 4%; - Бюджетнi установи - 7%; - ЖКГ- 6%; - Населення - 46%; - Iншi споживачi – 13% . Основнi клiєнти Товариства: - Чорноморський суднобудiвний завод; - ПАТ «Югцемент»; - ДП «Науково-виробничий комплекс газотурбобудування «Зоря»-«Машпроект»; - ПАТ «Завод Фрегат»; - ТОВ «Бандурський олiйноекстракцiйний завод»; - ПрАТ «Київстар» - МФ ДП «Адмiнiстрацiя морських портiв України» - ОКП «МИКОЛАЇВОБЛТЕПЛОЕНЕРГО». Фактори ризику стосовно фiнансово-господарського стану емiтента: • ризики нестачi ресурсiв, присутнiсть конкурентiв - вiдсутнi; • ризик зростання собiвартостi - через збiльшення цiн на покупну електроенергiю; • ризик вiдсутностi можливостi продовжити термiн дiї лiцензiї емiтента на провадження основного виду (основних видiв) дiяльностi - вiдсутнiй; • нестабiльнiсть фiнансово-господарського стану - емiтент має високий коефiцiєнт До факторiв ризику нестабiльностi фiнансово-господарського стану можна також вiднести: - несвоєчаснi розрахунки споживачiв за спожиту електричну енергiю, наявнiсть значної простроченої дебiторської заборгованостi; - розкрадання споживачами електричної енергiї, - розкрадання кольорових металiв з лiнiй електропередач та трансформаторних пiдстанцiй; - ризик iз залученням коштiв для розширення дiяльностi - вiдсутнiй; - ризик неякiсного технологiчного обладнання - даний ризик вирiшується шляхом впровадження iнвестицiйних програм щодо реконструкцiї та модернiзацiї обладнання; - ризики, пов'язанi з судовими процесами, учасником яких виступає емiтент – емiтент виступає учасником ряду судових процесiв, але iстотних ризикiв для його дiяльностi вони не мають; - екологiчнi ризики - ризики, пов'язанi зi шкiдливим впливом дiяльностi емiтента на навколишнє середовище та застосуванням заходiв впливу з боку державних органiв, якi здiйснюють нагляд у сферi охорони навколишнього середовища - вiдсутнi. Фактори (чинники) ризику, пов'язанi з iнвестуванням у цiннi папери емiтента: - фактори, якi обмежують можливiсть акцiонерiв впливати на рiшення стосовно обрання членiв органiв емiтента або iнших питань, що вирiшуються шляхом голосування акцiонерiв - вiдсутнi; - фактори, що можуть спричинити розмиття поточної частки акцiонера у статутному капiталi емiтента - вiдсутнi; - фактори, що можуть обмежувати виплати дивiдендiв за акцiями або основної суми та вiдсоткiв за борговими цiнними паперами емiтента - дивiденди сплачуються у вiдповiдностi до законодавства України згiдно рiшення Загальних зборiв акцiонерiв. На Загальних зборах акцiонерiв може бути прийняте рiшення про невиплату дивiдендiв та направлення прибутку на iншi передбаченi для цього цiлi; - недостатня лiквiднiсть чи iншi фактори, що можуть обмежити можливiсть вiдчуження цiнних паперiв емiтента їхнiми власниками - вiдсутнi; - данi про законодавчi акти, якi можуть вплинути на виплату дивiдендiв, процентiв або iнших виплат нерезидентам - законодавчi акти не перешкоджають виплатам нерезидентам; - порядок оподаткування доходiв за розмiщеними емiсiйними цiнними паперами та цiнними паперами, якi розмiщуються, що може вплинути на розмiр прибутку власникiв цiнних паперiв - порядок оподаткування доходiв, визначений законодавством; - будь-якi iншi фактори, що можуть негативно вплинути на права власникiв цiнних паперiв емiтента, включаючи можливiсть реалiзацiї цих прав - вiдсутнi. Пiдхiд Товариства до системи оцiнки та управлiння ризиками грунтується на комплекснiй системi внутрiшнього контролю та управлiння, заснованiй на стратегiчному та поточному плануваннi. Товариство систематично виявляє та оцiнює ризики, якi впливають на досягнення стратегiчних та операцiйних цiлей. Усi рiшення Товариства приймаються з врахуванням iснуючих, а також потенцiйних загроз та можливостей. Iстотних змiн в системi збуту не вiдбулось. Збут електроенергiї здiйснюється методом прямих поставок юридичним споживачам та населенню Миколаївської областi та мiста Миколаїв на основi договiрних вiдносин. Товариство здiйснює закупiвлю електричної енергiї в ДП «Енергоринок». За 2014 рiк Товариством закуплено 2599,413 млн.кВтгод. електричної енергiї на суму 1022751 тис. грн. Цiна на куповану електричну енергiю за 2014 рiк у порiвняннi з 2013 роком зросла на 12,3%. Енергетична галузь України, як одна iз системоутворюючих галузей економiки України, яка має важливе значення в системi нацiональної безпеки, є i однiєю з найбiльш технiчно вiдсталих та економiчно малоефективних, оскiльки енергетичнi потужностi майже не оновлювались, навiть на програмному рiвнi не вирiшене питання замiщення потужностей, що вiдпрацювали або вiдпрацьовують свiй ресурс. Особливiстю галузi є той факт, що режим витрат енергетичних ресурсiв, якi використовуються на отримання електроенергiї, рiзко змiнний у часi (в добовому, тижневому, сезонному, а частково i в багаторiчних розрiзах). Тому саме акумулювання енергiї є актуальним в вирiшеннi даної проблеми. Оскiльки акумулювання енергiї може суттєво зняти протирiччя мiж безперервним процесом виробництва енергiї та змiнним у часi процесом її споживання. Стратегiчною метою розвитку електроенергетичного комплексу України є його докорiнна перебудова на основi новiтнiх технологiй iз забезпеченням маневреностi, енергетичної та економiчної ефективностi, екологiчної прийнятностi, стале, надiйне, безпечне, якiсне та ефективне постачання електричної енергiї галузям економiки та соцiальнiй сферi країни. Негативним фактором у функцiонуваннi ринку електроенергiї залишається високий рiвень перехресного субсидiювання промисловими споживачами вартостi електричної енергiї, що вiдпускається деяким категорiям споживачiв, в першу чергу населенню, за зниженими (фiксованими) тарифами. Пiдставою для надання зазначеним споживачам зниженого (фiксованого) тарифу на електроенергiю є нормативно - правовi акти. Основною проблемою Товариства на сьогоднi є неплатежi за електроенергiю споживачiв, що мають аварiйну та екологiчну броню. Користуючись забороною вiдключення, та вiдсутнiстю вiдповiдальностi за недопущення персоналу Товариства до електроустановки для обмеження до рiвня бронi, цi споживачi майже вiльно користуються електроенергiєю, не здiйснюючи 100% розрахункiв. Зобов’язання держави, передбаченi чинним законодавством компенсувати обсяги електроенергiї, що споживається такими споживачами на рiвнi бронi є декларативною, а вiдповiдальнiсть за невиконання вказаних норм законодавства фактично вiдсутня. Основними перспективними напрямками дiяльностi Емiтента є технiчне переобладнання, модернiзацiя та будiвництво мереж, впровадження новiтнiх технологiй iз забезпеченням економiчної та енергетичної ефективностi, екологiчної прийнятностi для забезпечення надiйного безперервного та якiсного енергопостачання; робота з споживачами (позицiя спрямована на безумовне припинення безоплатного вiдпуску електроенергiї споживачам); зниження рiвня технологiчних витрат електроенергiї на її транспортування по електричним мережам; виконання Iнвестицiйної програми та iншi заходи. Оскiльки пiдприємство закуповує готову продукцiю (електроенергiю), в ДП “Енергоринок” для подальшого розподiлення та постачання споживачам, а не сировину чи матерiали, постачальники сировини та матерiалiв, що займають бiльше 10% в загальному обсязi постачання, вiдсутнi. |
Суттєвих придбань та вiдчужень за останнi п'ять рокiв не було. | Зазначенi правочини протягом звiтного року не укладались. | Фiнансування iнвестицiйної програми 2014 року складає 79 066,84 тис. грн. (без ПДВ), а саме: 1. Будiвництво, модернiзацiю та реконструкцiю електричних мереж та обладнання – 74 596,57 тис. грн. 2. На заходи зi зниження та недопущення понаднормативних витрат електроенергiї – 4 000,44 тис. грн. 3. Впровадження та розвиток iнформацiйних технологiй - 469,82 тис. грн. На виконання iнвестицiйної програми 2015 року заплановано коштiв на суму 80 390,00 тис. грн. (без ПДВ) , у т.ч.: 1. На будiвництво, модернiзацiю та реконструкцiю електричних мереж та обладнання – 75 749,85 тис. грн. 2. На заходи зi зниження та недопущення понаднормативних витрат електроенергiї – 3802,08 тис. грн. 3. Впровадження та розвиток iнформацiйних технологiй – 469,82 тис. грн. 4. Iнше (придбання пристроїв та приладiв) - 368,24 тис. грн. Виконання iнвестицiйних програм дозволяє полiпшити технiчний стан електричних мереж, вiдновити основнi фонди, зменшити технологiчнi втрати електроенергiї на її транспортування та значно зменшити фiнансовi витрати на експлуатацiю обладнання. Все це сприяло полiпшенню якостi електрозабезпечення споживачiв та пiдвищенню виробничих потужностей промислових пiдприємств. |
Проблеми, якi в 2014 роцi мали значний вплив на дiяльнiсть Товариства: стихiйнi природнi явища, наслiдками яких є руйнування i збитки, неповна оплата за спожиту електроенергiю пiдприємств житлово-комунального господарства, пiдприємств суднобудування, органiзацiй державного та мiсцевих бюджетiв, недосконалiсть податкового законодавства, проблеми у залученнi кредитiв банкiв, дебiторська заборгованiсть, пов'язана з минулими боргами споживачiв, недосконалiсть тарифної полiтики в енергетицi, значна кредиторська заборгованiсть, здебiльше за куповану електроенергiю перед Енергоринком. | У 2014 роцi ПАТ «Миколаївобленерго» були сплаченi такi штрафи, пенi, неустойки у сумi 6519,0 тис. грн., а саме: - штрафи, сплаченi за результатами перевiрок Антимонопольним комiтетом, - 977,0 тис. грн.; - штраф за результатами перевiрки державною фiнансовою iнспекцiєю - 593,0 тис. грн.; - порушення податкового законодавства (ПДВ) - 1506,1 тис. грн.; - порушення податкового законодавства (податок на прибуток) - 8,3 тис. грн.; - за порушення умов господарських договорiв - 565,6 тис. грн.; - витрати, не прийнятi до залiку Фондом соцiального страхування на випадок тимчасової втрати працездатностi - 0,6 тис. грн.; - штрафи, сплаченi ДП «Енергоринок», з яких 2806,6 тис.грн. оплата реструктуризованих штрафiв, - 2868,4 тис. грн. |
Основними завданнями фiнансової дiяльностi ПАТ «Миколаївобленерго» є вибiр ефективних та оптимальних форм фiнансування виробничих процесiв з метою забезпечення стабiльної роботи та прибутковостi пiдприємства. Основою виконання цих завдань є розробка фiнансових планiв пiдприємства, в яких узагальнюються його доходи i видатки за певний перiод (рiк, квартал, мiсяць) та чiткий контроль їх виконання. Джерелом фiнансування дiяльностi ПАТ «Миколаївобленерго» в основному є власнi кошти, отриманi вiд реалiзацiї електричної енергiї споживачам областi. Фiнансування дiяльностi пiдприємства здiйснюється за алгоритмом розрахованим та затвердженим НКРЕКП. У разi недостатньої кiлькостi обiгових коштiв для поточних потреб, Товариство залучає додатковi кошти шляхом отримання банкiвських кредитiв. Для полiпшення лiквiдностi пiдприємства, вживаються заходи, що сприяють збiльшенню прибутку та зменшенню дебiторської заборгованостi. | Договорiв (контрактiв) не виконаних немає. | Основними напрямками залучення iнвестицiй на 2015 рiк є: - розвиток, модернiзацiя та реконструкцiя технологiчного обладнання ПС, ТП та електричних мереж 0,4-150 кВ; - удосконалення та оновлення парку засобiв облiку споживання електроенергiї; - розвиток i модернiзацiя пристроїв релейного захисту й автоматики; - впровадження та розвиток iнформацiйних технологiй; - впровадження та розвиток АСДТК; - забезпечення пiдроздiлiв Товариства транспортом, у т.ч. спецiальним: автопiдiймачами, електролабораторiями тощо. - забезпечення пiдроздiлiв Товариства випробувальними та вимiрювальними приладами, пристроями тощо. Запропонований план iнвестицiйних залучень передбачає комплекс заходiв, спрямованих на полiпшення технiчного стану ПС, ТП та електричних мереж з урахуванням пiдготовки їх до роботи у несприятливих погодних умовах, осiнньо-зимовий перiод на найближчi роки, що має значно пiдвищити їх надiйнiсть та дозволить забезпечити безперервне електропостачання споживачiв Товариства. |
Дослiдженнями та розробками Товариство не займається. | Станом на початок 2014 року судовi провадження по справам, за якими розглядаються позовнi вимоги у розмiрi на суму 10 або бiльше вiдсоткiв активiв емiтента, вiдсутнi. За 2014 рiк юрисконсультами Товариства подано 138 позовiв на суму 43464844 грн. щодо стягнення боргiв з боржникiв юридичних осiб. Задоволено 108 позовiв на суму 17036371 грн. За 2014 рiк юрисконсультами подано 2582 позови на суму 3789168 грн. щодо стягнення боргiв з боржникiв фiзичних осiб. З них задоволено 1666 позовiв на суму 2796255 грн. |
Всього за 2014 рiк до бюджетiв перераховано загальнодержавних i мiсцевих податкiв та зборiв у сумi 125 742 тис.грн. З них загальнодержавнi податки та збори складають 124 576 тис.грн., в т.ч. податок на прибуток - 9 504 тис. грн., податок на додану вартiсть - 73 231 тис.грн.
Результати дiяльностi Товариства за 2012-2014 роки свiдчать про стабiльне отримання позитивного фiнансового результату. Чистий прибуток за 2014 рiк склав 15304 тис. грн. Досягти такого результату вдалося завдяки запровадженiй полiтицi жорсткої економiї витрат, прогресивному зростанню доходiв вiд основної дiяльностi, збiльшенню доходiв вiд зменшення втрат електроенергiї тощо. На зниження фiнансового результату вплинули наступнi чинники. Внаслiдок стихiйних явищ та складних погодних умов у сiчнi 2014 року, через ожеледицю та поривчастий вiтер спричинено значнi пошкодження повiтряних лiнiй електропередач, вiдбулися масштабнi вiдключення електропостачання в Очакiвському, Березанському, Жовтневому та Миколаївському районах областi. Вiдновлення об’єктiв основних засобiв здiйснювалось, окрiм персоналу фiлiй постраждалих районiв, iз залученням бригад iнших фiлiй, а також пiдрядних органiзацiй. Вартiсть ремонтних робiт для вiдновлення пошкодженого майна за 2014 рiк склала 2733 тис. грн. Частина пошкоджених об’єктiв була вiдновлена шляхом реконструкцiї, полiпшення. Загальна сума витрат, якi були капiталiзованi, склала 25018 тис. грн. Крiм того, на зниження фiнансового результату вплинуло рiшення НКРЕ щодо застосування нульового рiвня прибутку в тарифах на передачу та постачання електричної енергiї для ПАТ «Миколаївобленерго» на 2014 рiк. Також через зниження НКРЕ iнвестицiйної програми 2014 року Товариство не реалiзувало ряд заходiв щодо зниження втрат електроенергiї в мережах, що не дало можливостi отримати додатковий прибуток. |
Дана інформація отримана за допомогою програмного забезпечення SimpleXmlReports(V 3.0.8) і розміщена на сайті "Загальнодоступна інформаційна база даних ДКЦПФР про ринок цінних паперів"