Кол-центр працює на результат!

розміщено в: Основні новини | 0

АТ «Миколаївобленерго» постійно працює над підвищенням якості обслуговування споживачів, здійснює всі заходи для забезпечення стабільної роботи кол – центру і його відповідності Вимогам, постійно працює над вдосконаленням можливостей, втілюючи в життя інноваційні технології інформування споживачів.

За 2020 рік на вхідні лінії кол-центру зафіксовано 1074024 дзвінків від абонентів, на 135251 дзвінків, відповідь надали оператори кол-центру та 763757 вхідних дзвінків, при яких абоненти прослуховували інформацію в голосовому меню самообслуговування.

Національна комісія, що здійснює регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг, оприлюднила Інформацію стосовно якості обслуговування споживачів електричної енергії кол-центрами системи розподілу за 2020 рік https://www.nerc.gov.ua/?news=11215&fbclid=IwAR03WYgDMoDeaS2WXsikAhOeS-Kr2Pi_liAstLS7tkLZenk5a5ug_2qjLgY

Ця інформація була сформована за результатами моніторингу українських операторів системи розподілу на предмет якості електропостачання та дотримання ними вимог до якості обслуговування споживачів у 2020 році.

Згідно цієї інформації, АТ «Миколаївобленерго» тримає впевнене лідерство серед інших операторів системи розподілу. Так, за показником швидкості відповіді оператора на дзвінок абонента Товариство посідає третє місце, а за показником «Відсоток втрачених дзвінків» – друге серед 25 операторів системи розподілу.

Робота кол-центру дозволяє більш ефективно і продуктивно працювати з клієнтами, що в свою чергу підвищує довіру та якість обслуговування споживачів.