Регіон
обслуговування
АдресаКонтактні телефони Графік роботи E-mail
1. Миколаївська область м. Миколаїв, вул. Громадянська, 40, 54017(093) 170-30-79
(067) 690-40-09
(0512) 53-06-61
(за тарифом оператора)
0 (800) 504-001 (безкоштовно)
цілодобово,
без вихідних
callcentre@energy.mk.ua

АТ «Миколаївобленерго» постійно працює над підвищенням якості обслуговування споживачів, втілюючи в життя інноваційні розрахункові технології (особистий-кабінет, смс – сервіс), електронний документообіг та вдосконалюючи політику інформування. Кол-центр – спеціалізований підрозділ, який займатиметься обробкою звернень та інформуванням споживачів голосовими каналами зв’язку. В голосовому меню самообслуговування Ви маєте можливість самостійно передати покази приладу обліку, дізнатися інформацію щодо перерв в електропостачанні та приблизний час відновлення електропостачання, залишити інформацію про відсутність електропостачання, цін (тарифів) на розподіл електричної енергії, ознайомитися з процедурою підключення до мережі, правилами розгляду скарг споживачів та спорів.

Також оператори кол-центру, цілодобово, в телефонному режимі, надають інформацію щодо перерв в електропостачанні та приблизний час відновлення електропостачання, оперативно консультуватимуть абонентів та роз’яснюватимуть їм питання щодо тарифів на розподіл, приладів обліку, підключення до мережі, і т. ін., приймають скарги на роботу тих чи інших підрозділів Товариства. Робота Кол-центру передбачає, також, мобільне реагування під час відновлювальних робіт у складних погодних умовах та впровадження системи самообслуговування в автоматичному режимі.