ПАМ’ЯТКА споживачам при відновленні електропостачання після затоплення житла (об’єкта)

Працівники АТ «Миколаївобленерго» постійно спостерігають за рівнем води в населених пунктах Миколаївської області, що потрапили в зону підтоплення, та, на підставі отриманих дозволів та заявок споживачів, здійснюють комплекс заходів, спрямованих на відновлення електропостачання.

Нижче наводимо алгоритм дій, що необхідно здійснити споживачам для того, аби в них знову було світло.

1. Перш за все споживачу необхідно впевнитися, що рівень води після підтоплення знаходиться значно нижче помешкання (для побутових споживачів) або об’єкта (для непобутових споживачів) та не спричинить короткого замикання електропроводки (електроустановки).

2. З’ясувати, чи подана напруга в мережу АТ «Миколаївобленерго», від якої заживлене помешкання/об’єкт:

– Звернутися до філії за телефонами 0504934599, 0503480058, 0503480028;

– Звернутися до кол-центру за номерами 0 800 504 001, 067 690 40 09, 093 170 30 79;

– зЗвернутися письмово за адресою: вул. Центральна, 93, м. Снігурівка, Баштанський р-н, Миколаївська обл.;

3. Після підтвердження, що напруга подана:

3.1. Для побутових споживачів – подати заявку на відновлення електропостачання:

– Звернутися до філії за телефонами 0504934599, 0503480058, 0503480028;

– Звернутися до кол-центру за телефонами 0 800 504 001, 067 690 40 09, 093 170 30 79;

– Звернутися письмово за адресою: вул. Центральна, 93, м. Снігурівка, Баштанський р-н, Миколаївська обл.

Відповідно до п. 5.5.13 гл.5.5 р.V ПРРЕЕ споживач не несе відповідальності за майнову шкоду, заподіяну оператору системи та матеріальні збитки, спричинені форс-мажорними обставинами, тому відновлення електропостачання буде проведено без додаткової оплати послуг товариства.

3.2. Для непобутових споживачів – власнику електроустановки чи особі, відповідальній за електрогосподарство, подати письмову заявку до філії Товариства на відновлення електропостачання (повідомити, що електроустановка готова до подачі напруги), отримати і оплатити виставлені рахунки. Виїзд працівника Товариства відбудеться після отримання плати за виставленими рахунками. У випадку, якщо на балансі споживача знаходяться трансформаторні підстанції, кабелі, що перебували в зоні підтоплення, додатково необхідно надати протоколи лабораторного випробування обладнання.

4. Узгодити час, дату, коли споживач буде знаходитись за адресою, по якій необхідно відновити електропостачання, залишити контактний номер телефону для підписання акта технічної перевірки та акта про пломбування.

Якщо електроустановка споживача була знеструмлена до підтоплення, то відновлення електропостачання буде відбуватися в порядку, передбаченому нормативними документами.