Ремонт на височіні! Зусиллями Посольства Данії Миколаївобленерго отримало автовишку, що дозволить виконувати роботи на висоті до 34 метрів

В мережі нерідко можна зустріти жартівливе порівняння металевих конструкцій лінії електропередачі з Ейфелевою вежею. І нехай наші опори, хоч і дійсно схожі ззовні, вдесятеро менші «Залізної дами», все ж висота їхня добряча – до 33 метрів. Цей факт спричиняє чимало клопоту, коли елементи електромережі потребують ремонту або заміни, адже Товариство має в наявності автовишку з максимальним «вильотом» стріли 26 метрів.

З початку активних бойових дій на Миколаївщині зафіксовано пошкодження 27 повітряних ліній 150 кВ. Постійні обстріли не дуже сприяли бажанню сторонніх підрядників надавати свою спецтехніку, що дозволяла б проводити роботи на висоті 30 метрів і більше, власної – ми не мали, тож і оперативно відновити високовольтні мережі не завжди була можливість, тож тисячам людей доводилося чекати заживлення години і навіть дні.

До розв’язання проблеми долучилися начальник ОВА Віталій Кім – голова Миколаївської ОДА, заступник Міністра енергетики Демченков Ярослав та керівник Миколаївського офісу UST – Ukraine Support Team Дмитро Тарасенко. Саме їхніми стараннями про потребу миколаївських енергетиків дізнався Посол Данії в Україні Ole Egberg Mikkelsen. Дізнався… і не зміг лишитися осторонь, тож заходився організувати передачу Товариству автовишки, що, напевно, є однією з найвищих в Україні, адже довжина її висувної стріли складає 34 метри!

Амбітний задум вдалося втілити у життя – перевірили особисто в.о. генерального директора Миколаївобленерго Vadym Danylkiv та профільний заступник начальника Миколаївська обласна державна адміністрація Валентин Гайдаржи. Тепер у нашому автопарку є прямий доказ серйозності намірів Данії щодо шефства над Миколаєвом, і ми вдячні всьому датському народу за чуйність та небайдужість до нашої біди, готовність підставити своє плече у цій боротьбі та допомогти нам у відновленні регіону в цілому і його електромереж зокрема. Сьогодні автомобіль Мерседес з оновленими ходовою, гідравлікою тощо фактично отримав друге, сподіваймося, довге життя, присвячене виключно служінню на благо жителів Миколаївської області.