У зв’язку з ускладненням епідемічного стану у межах міста Миколаєва та Миколаївської області та стрімким поширенням захворювання на гостру респіраторну хворобу COVID – 19, АТ «Миколаївобленерго» задля безпеки споживачів та працівників запровадило додаткові заходи запобігання поширенню гострої респіраторної хвороби COVID-19.
Ми пропонуємо зручні та безпечні способи дистанційного обслуговування споживачів.
Оберіть для себе зручний спосіб зв’язку:
Через «особистий кабінет»:
для побутових споживачів https://ok.energy.mk.ua/home
для юридичних споживачів https://ok.energy.mk.ua/company
Зателефонувавши за номерами:
0 (800) 504 001;
+38 (067) 690 40 09;
+38 (093) 170 30 79;
+38 (051) 253 06 61
Написавши на електронну адресу:
[email protected],
[email protected].
Направивши лист за адресою:
54017, м. Миколаїв, вул. Громадянська, 40.
Залишивши своє звернення в скринці, які розміщені на 1 поверсі приміщення або прохідних Товариства.
Також для вашої зручності в філіях Товариства та центрах обслуговування споживачів ми передбачили спеціально обладнане місце для можливості надання показів засобів обліку, без присутності працівників філії.