Шановні споживачі!

розміщено в: Основні новини | 0

У зв’язку з ускладненням епідемічного стану у межах міста Миколаєва та Миколаївської області та стрімким поширенням захворювання на гостру респіраторну хворобу COVID – 19, АТ «Миколаївобленерго» задля безпеки споживачів та працівників запровадило додаткові заходи запобігання поширенню гострої респіраторної хвороби COVID-19.

Ми пропонуємо зручні та безпечні способи дистанційного обслуговування споживачів.

Оберіть для себе зручний спосіб зв’язку: ⤵️

✅ Через «особистий кабінет»:
🔸 для побутових споживачів https://ok.energy.mk.ua/home
🔸для юридичних споживачів https://ok.energy.mk.ua/company

✅ Зателефонувавши за номерами:
☎️ 0 (800) 504 001;
📲+38 (067) 690 40 09;
📲+38 (093) 170 30 79;
☎️+38 (051) 253 06 61

✅ Написавши на електронну адресу:
📧 kanc@energy.mk.ua,
📧 callcentre@energy.mk.ua.

✅ Направивши лист за адресою:
📩 54017, м. Миколаїв, вул. Громадянська, 40.

✅ Залишивши своє звернення в скринці, 📬 які розміщені на 1 поверсі приміщення або прохідних Товариства.

Також для вашої зручності в філіях Товариства та центрах обслуговування споживачів ми передбачили спеціально обладнане місце для можливості надання показів засобів обліку, без присутності працівників філії.