Без черг та зайвої метушні – оптимізуємо роботу Центру обслуговування побутових споживачів міста Миколаєва

Повернення містян додому та наплив внутрішньо переміщених осіб в який момент призвів до дефіциту точок прийому громадян в міському центрі обслуговування споживачів, що розташовується на вул. Пограничній, 94. Поки Миколаїв був прифронтовим містом, Центр не працював, навесні ж цього року знову відновив свою роботу. На жаль, відкрити всі віконця задля зручності містян одразу не вдалося через кадровий голод. Та на сьогодні проблема знята з порядку денного – двоє спеціалістів вже пройшли курс навчання та у червні зайняли робочі місця. Відтак, наразі в міському Центрі готові до одночасного прийому громадян одразу 5 віконець. Там наші фахівці консультують споживачів і там же займаються оформленням договорів протягом повного робочого дня.

Паралельно з цим намагаємося зробити сервіс мінімально метушливим, зокрема, зводимо процес оплати послуги до декількох простих операцій . Більше не треба вистоювати чергу, хаотично шукати де оплатити квитанцію, після чого повертатися та знову чекати… Тепер все це можна зробити безпосередньо в Центрі через банківський термінал – це значно полегшує та прискорює процес оформлення чи переоформлення договорів, особових рахунків та надання інших послуг споживачам АТ «Миколаївобленерго».

Нагадаємо, наразі в міському Центрі обслуговуються лише побутові споживачі, та в планах розширити сервіс і на непобутових споживачів. Тож, орієнтовно вже з серпня також фізичні особи, фізичні-особи підприємці які територіально відносяться до Миколаєва, зможуть всі свої питання вирішувати в єдиному Центрі обслуговування. Споживачам з інших районів, міст та сіл області їхати до обласного центру на вул. Пограничну, 94 – марна трата палива та часу! В них є свої філії, де локально надаються аналогічні послуги.

В ближчих планах Товариства – масштабна реорганізація роботи Центру. Прагнемо організувати робочий простір в стилі open space, аби зробити сервіс максимально зручним та комфортним, а наші взаємовідносини зі споживачами – відкритими та такими, що базуються на взаємній повазі та розумінні.