Для запобігання невиправданих витрат особистого часу споживачами електричної енергії, Товариство запровадило і пропонує скористатися іншими, ніж телефонний зв’язок, сервісами, які виключають участь оператора в інформуванні абонентів (голосове меню самообслуговування, особистий кабінет та інші).
В голосовому меню самообслуговування кол-центру є можливість самостійно передати покази лічильника, дізнатися інформацію про планові та аварійні відключення електропостачання побутовим споживачам, повідомити про аварійні відключення та перепади напруги без очікування з’єднання з оператором.
Детальна інформація про планові відключення електроенергії знаходиться на офіційному веб-сайті Товариства за адресою: https://www.energy.mk.ua/?option=com_content&view=article&id=172.
Про дату, час та тривалість тимчасового припинення постачання електричної енергії оператор системи повідомляє споживачів та електропостачальників на веб-сайті оператора системи не пізніше ніж за 10 днів до дня його здійснення.
Інформація про аварійні відключення електроенергії знаходиться на офіційному веб-сайті Товариства за адресою: https://www.energy.mk.ua/?option=com_content&view=article&id=574.
Для отримання інформації телефонуйте на багатоканальний номер телефону кол-центру – 0-800-504-001.