Контролер на порозі – пускати чи ні? Може здатися, що то ситуація на ваш розсуд, але ні… і правильна відповідь одна – пускати!

Для багатьох з нас квартира/будинок – то фортеця, наше місце відпочинку та комфорту, де ми ховаємося від буремного й жорстокого світу та відпочиваємо від надокучливих знайомців. Можна зрозуміти роздратування господарів, коли у затишне домашнє буття вривається непрошений «гість» – представник АТ «Миколаївобленерго».

Та погасіть в собі первинне бажання зробити вигляд, що нікого немає вдома, ба більше – вказати роботязі на вихід в грубій формі… Людина просто виконує свою роботу! І в той час, коли ви вже вдома, у своєму прихистку, працівник Товариства все ще обходить адреси, аби виконати денний план та зі спокійною совістю завершити робочий день.

Совість його спокійна, бо свою роботу він виконує згідно з Правилами роздрібного ринку електричної енергії. І, відповідно до цих правил, має право доступу до вашого лічильника! Це може не подобатися вам/нам, але то вже друге питання, головне – взаємовідносини споживача та АТ «Миколаївобленерго» регулюються низкою нормативних актів та документів, в тому числі Правилами роздрібного ринку електричної енергії. Один з обов’язків споживача у цих взаємовідносинах – надати вільний доступ до приладу обліку, зокрема, для зняття показань. Зі свого боку, співробітник, що здійснює контрольних обхід, зобов’язаний пред’явити своє посвідчення. І всі молодці – всі виконали свою частину «угоди» та можуть спати спокійно!

«Я тому контролеру з-за зачинених дверей сам продиктую і хай собі йде з богом» – могли б сказати ви і вважати на цьому свою місію завершеною, але насправді все не так просто.

Товариство прагне, зокрема, мінімізувати найменший людський фактор при внесенні контрольних показників. Тому для підтвердження знятих показників контролер має зробити фотофіксацію, тобто сфотографувати ваш лічильник.

Ми не закликаємо вас відкривати двері будь-кому без розбору та пускати до себе в помешкання сторонніх – ніколи так не робіть! Навпаки, ми наполягаємо, аби ви вимагали від людини, що стукається до вас у двері та представляється, зокрема, працівником Миколаївобленерго, підтвердити особу та показати службове посвідчення!!

Лише відсутність цього документу або відмова його надати може стати законною підставою для недопуску до приладу обліку, в іншому випадку злісне порушення Правил роздрібного ринку електричної енергії може призвести до обмеження або навіть припинення електропостачання, відповідно до вимог тих самих Правил.

Ми за конструктивний діалог, взаємоповагу та збереження – електроенергії…і, особливо, нервів! А ви?