Постановою НКРЕКП від 30.12.2024 № 2408 затверджені зміни до Правил роздрібного ринку електричної енергії затверджених постановою НКРЕКП від 14 березня 2018 року № 312, які спрямовані на вдосконалення процедури розгляду скарг споживачів.

розміщено в: Основні новини | 0

Нововведення передбачають удосконалення процедури розгляду скарг, можливість проведення розгляду із застосуванням технічних засобів за участю заявника або його уповноваженого представника, а також відкритість результатів.

Крім того, зміни передбачають створення у складі операторів системи розподілу окремого структурного підрозділу — Центру розгляду скарг, який спеціалізуватиметься на вирішенні питань викладених у скаргах заявників щодо порушення їхніх прав та законних інтересів оператором систем розподілу.

Зміни мають на меті покращити взаємодію між споживачами та оператором системи розподілу, зробити процедуру розгляду скарг більш прозорою та ефективною, а також зміцнити довіру до ринку електричної енергії.

Додаткову інформацію ви можете отримати за номером телефону: (073)-480-04-25