Інформація про роботу Центру розгляду скарг
Відповідно до п. 8.3.17 глави 8.3 розділу VIII Правил роздрібного ринку електричної енергії (далі Правила) затверджених постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг (далі – НКРЕКП) від 14 березня 2018 року № 312 із змінами, затверджених постановою НКРЕКП від 30.12.2024 № 2408, передбачено створення Центру розгляду скарг.
Спори та розбіжності, що можуть виникнути при наданні послуг користувачам системи розподілу та/або замовниками послуг: з приєднання до електричних мереж, з комерційного обліку електричної енергії (далі – заявники), у разі якщо вони не будуть узгоджені шляхом переговорів між заявниками та АТ «Миколаївобленерго» (далі – Товариство), можуть бути вирішені шляхом звернення заявників до Центру розгляду скарг (далі – Центр), який функціонує на підставі Положення про Центр розгляду скарг (далі – Положення), розробленого відповідно до Примірного Положення про Центр розгляду скарг, зазначеного у додатку 19 до ПРРЕЕзатверджених постановою НКРЕКП від 14 березня 2018 року № 312 із змінами, затверджених постановою НКРЕКП від 30.12.2024 № 2408. (Чинна редакція вищезазначеної постанови розміщено на сайті НКРЕКП за посиланням https://www.nerc.gov.ua/acts/pro-zatverdzhennya-zmin-do-pravil-rozdribnogo-rinku-elektrichnoyi-energiyi5).
Мета створення Центру – удосконалення процедури розгляду скарг, можливість проведення розгляду скарг із застосуванням технічних засобів за участю заявника або його уповноваженого представника, а також відкритість результатів, які публікуються на офіційному вебсайті Товариства.
Для забезпечення належного виконання основних завдань, покладених на Центр Положенням, Центр виконує такі функції:
1) своєчасно, об’єктивно та неупереджено розглядає скарги заявників які надійшли до Товариства.
Розгляд звернень заявників, які не є скаргою, здійснюється підрозділами Товариства відповідно до «Порядку розгляду звернень» розміщеного на вебсайті Товариства у розділі «Звернення»;
2) організує, на прохання заявників, розгляд скарг шляхом проведення робочої зустрічі (у приміщенні розташування ЦРС або дистанційно, за допомогою застосування технічних засобів) з залученням представників структурних підрозділів Товариства, до компетенції яких відноситься предмет скарги, та третіх осіб у тому числі представників Сектору НКРЕКП та Управління Держенергонагляду в Миколаївської області (за їх згодою);
3) готує проекти письмових відповідей заявникам про результати розгляду скарг у строки, встановлені законодавством. У разі визнання скарги необґрунтованою готує роз’яснення про порядок оскарження прийнятого рішення за результатом розгляду скарги;
4) ініціює заходи із забезпечення поновлення порушених прав заявників, виконання прийнятих у зв’язку зі скаргами рішень;
5) розміщує на вебсайті Товариства щоквартальні звіти щодо розгляду скарг Центром та типові питання-відповіді.
Контакти та режим роботи Центру розгляду скарг
Контактний телефон: 073 480 0425
E-mail: [email protected]
Режим роботи:
Понеділок – четвер – з 08:00 год. до 17:00 год.
П’ятниця – до 16:00 год.
Перерва з 12:00 год. по 12:48 год.
Вихідні дні – субота, неділя.
Посилання на додаткові сторінки:
Порядок розгляду ЦРС скарг заявників
Порядок надання скарг заявниками до ЦРС
Щоквартальний звіт щодо розгляду скарг ЦРС
Типові питання-відповіді