
Запрошуємо у нашу команду

Раді знати, що зробили справу, корисну для нашої спільної Перемоги!
Ось таку подяку отримали від бійців нашої 36 бригади, зокрема 501 батальйону. Хлопцям допомагаємо не вперше – все завдяки одноденному заробітку, що колектив Миколаївобленерго перераховує на потреби ЗСУ.
Кошти, зібрані в такий спосіб у травні поточного року, вже «в роботі» – планшети стали першими з закупок, що вже відправилися на підмогу нашим захисникам, які боронять нас на Харківському напрямку.
Тримаємо «енергетичний» фронт та підтримуємо ЗСУ!
За ініціативи Міністерства енергетики України АТ «Українські розподільні мережі» розпочинає реалізацію програми для клієнтів державних операторів системи розподілу електроенергії.
Передбачається розширення кількості Центрів обслуговування клієнтів європейського формату не лише в обласних центрах, а також у містах, де проживає від 70 тисяч мешканців (відповідно, укладено від 20 тисяч договорів клієнтів ОСР).
В усіх Центрах обслуговування клієнтів державних ОСРів (Харківська, Запорізька, Миколаївська, Тернопільська, Черкаська та Хмельницька області) буде впроваджено єдиний найвищий державний стандарт якості роботи з клієнтами, які звертатимуться до офлайн-фронт-офісу для подачі документів, звернень, отримання інформації, консультації та з інших питань, а також буде розроблено стандартизований порядок дій працівників, способи реагування в різних ситуаціях.
Основне завдання програми – забезпечити обслуговування клієнтів державних операторів системи розподілу електроенергії максимально якісно, повноцінно та швидко.
Також програмою передбачено впровадження принципу «єдиного вікна», згідно з яким сервісні підрозділи компаній, які взаємодіють із клієнтами, буде розміщено в одному приміщенні, що дозволить оптимізувати час клієнта та отримати більш якісну послугу. Особливої уваги буде приділено досягненню рівних можливостей та дотримання державними операторами системи розподілу принципів інклюзивності у Центрах обслуговування – вони будуть просторі, пристосовані для прийому великої кількості людей. Для зручності споживачів у ЦОК буде розміщено банківські термінали.
Важливою складовою трансформації є забезпечення європейських стандартів обслуговування, підвищення прозорості, а також оптимізація адміністративних видатків усіх державних компаній. Впровадження програми розраховано на два роки. Відкриття першого відповідного Центру обслуговування клієнтів очікується уже протягом цього року.
«Сьогодні дистанція між споживачами та обленерго залишається все ще великою. АТ «УРМ» докладатиме максимум зусиль та знань для її скорочення. Створення сучасних сервісів європейського зразка, розвиток дистанційних сервісів через інтернет, sms і термінали самообслуговування, оновлення ЦОК, простота та зручність сайтів ОСР, висвітлення там оперативної інформації про вимкнення та пошкодження ліній електропередачі – всі ці кроки направлені на комфорт та турботу, економію часу клієнтів. Державні компанії з розподілу та всі їх клієнти стануть повноцінними партнерами», – зауважила керівник напряму операційної та регуляторної діяльності АТ «УРМ» Ірина Дмитроца
Інформація з офіційного сайту “Українські розподільни мережі” : https://www.udg-energy.com.ua/2024/06/%d0%bd%d0%b0%d0%b9%d0%b2%d0%b8%d1%89%d1%96-%d1%81%d1%82%d0%b0%d0%bd%d0%b4%d0%b0%d1%80%d1%82%d0%b8-%d0%be%d0%b1%d1%81%d0%bb%d1%83%d0%b3%d0%be%d0%b2%d1%83%d0%b2%d0%b0%d0%bd%d0%bd%d1%8f-%d1%82%d0%b0/
У 2023 році весь колектив долучився до спільної акції з підтримки ЗСУ. За кошти, що ми зібрали, вдалося допомогти більше ніж 10 військовим частинам та, зокрема, підрозділам, де служать наші колеги!
Безпілотники, човни, прожектори та далекобійні наземні станції, генератори, автомобілі й не тільки були придбані та передані захисникам з однією метою – допомогти їм боронити нашу незалежність та підтримати їх в бажанні «наваляти» ворогу.
Серед недавніх прохань, що нам вдалося закрити, автомобіль для військовослужбовців, які не жаліючи себе б’ються за визволення нині окупованих територій нашої держави (він обійшовся у 278 тис. грн.), та засіб радіоелектронної боротьби (РЕБ) вартістю 250 тисяч гривень. Його для захисту наших окопів від ворожих БпЛА попросив наш колега Сергій Рукоманов, який до повномасштабного вторгнення працював черговим підстанції на Казанківщині.
В нас ще чимало запитів від військових, в тому числі й колег-енергетиків, та скарбничку ми вибрали до копійки…Тож, аби і надалі підтримувати наших захисників, ми з колегами не вагаючись знову віддали одноденний заробіток на потреби ЗСУ. Отже далі – буде!
З днем вишиванки!
Пишаємося, що ми українці!
Не секрет, що енергосистема України є цілісною структурою і ураження будь-якої її частини відгукується на всіх. Серед інструментів для екстреної стабілізації ситуації ми маємо розроблені та затверджені графіки, найбільш відомі побутовому споживачеві з яких ГПВ – графіки ПОГОДИННИХ відключень. Плюс ГПВ в тому, що людина, яка знає приналежність своєї адреси до тої чи іншої черги/підчерги, в цілому може принаймні підготуватися до ймовірного знеструмлення та розуміти орієнтовні терміни заживлення.
З графіками АВАРІЙНИХ відключень все інакше… Переконатися в цьому ми змогли ввечері 14 травня та зранку 15 травня. Чому ж так? На відміну від графіків ПОГОДИННИХ відключень, графіки АВАРІЙНИХ відключень застосовуються миттєво та безстроково, відповідно до розпоряджень Регіонального диспетчерського центру Південного регіону (Одеса).
ВАЖЛИВО!!! Жодного попереднього інформування у випадку з графіками АВАРІЙНИХ відключень бути не може! Як і конкретики стосовно тривалості відключення чи прогнозування наступного знеструмлення.
БУДЬ ЛАСКА, НЕ ПЛУТАЙТЕ графіки ПОГОДИННИХ та графіки АВАРІЙНИХ відключень! Це абсолютно різні за наповненням документи і застосування кожного з них має власні причини, обставини та наслідки.
Всією можливою оперативною інформацією ми ділимося з вами на своїх офіційних сторінках у фб та тг-каналі! Хочемо, аби Ви знали, що ми поруч і через всі ці випробування проходимо пліч-о-пліч.
Вас же ми просимо з притаманною українцям витримкою й розумінням ставитися до ситуації та, в свою чергу, робити посильний внесок у стабілізацію ситуації в енергосистемі.Наприклад, ощадливо використовувати електроенергію, особливо в пікові години!
Тримаємося та тримаємо «енергетичний» фронт!
За декілька тижнів матимемо першу річницю жахливої екологічної катастрофи, що спричинили біснуваті рашисти – підриву греблі Каховської ГЕС. Тоді через затоплення постраждало понад 80 населених пунктів переважно Херсонської області, але дісталося і мешканцям Миколаївщини – відрізаними від електропостачання опинилися понад 2 тисяч домоволодінь у 18 селах та містах нашої області.
Щойно спав рівень води (а подекуди він сягав 6 метрів!), ми максимально оперативно відновили електроживлення підтоплених територій. Зажививши, подекуди за тимчасовими схемами, наших споживачів, ми змогли провести ревізію власного постраждалого майна… ситуація вимальовувалася вкрай складною. Постраждали велика кількість трансформаторів та десятки кілометрів ЛЕП.
Провести комплексне оновлення мереж після підтоплення без підтримки американського народу було б проблематично. На щастя, маємо технічну допомогу від Агентства США з міжнародного розвитку (USAID). Надані матеріали активно йдуть «в роботу», аби ми й надалі могли забезпечувати якісний та надійний розподіл електричної енергії.
Скільки б випробувань не припало на нашу долю тут, в тилу, ми чудово розуміємо, що головна боротьба розгортається там, на передовій. І ці надзвичайно хоробрі, самовіддані хлопці стоять живим щитом між нами та тваринною люттю ворога.
Кожне звернення від військових з проханням про підтримку ми розглядаємо як виклик. Питання не стоїть в тому, чи зможемо ми допомогти? Єдине вірне питання: як швидко ми зможемо це зробити?..
Минулого разу ми передали даній військовій частині далекобійну наземну станцію. І були раді дізнатися, що вона вірно служить захисникам та допомагає їм позбуватися ворожих дронів на південному напрямку. Та біда в тому, що у ворога тих «пташок» ще багато, тож і нам треба нарощувати озброєння, якщо ми хочемо давати гідну відсіч та добряче навалювати у відповідь.
Маємо сподівання, що чергова наша «передача» допоможе хлопцям у виконанні бойових задач, ну а ми тим часом докладемо всіх зусиль, аби організувати наступну партію допомоги.
Цього дня хочеться хоч ненадовго забути про всі біди й негаразди та зосередитися на світлих думках. Ми бажаємо всім нашим працівникам та споживачам, аби у їхньому Великодньому кошику завжди знаходилося місце для щирої посмішки, вірних друзів, цікавої роботи та щасливої родини!
Так, сьогодні ми змушені виборювати можливість жити звичним життям без тривог та небезпеки, жертвуємо найціннішим, що в нас є, аби відстояти свою суверенність та право на незалежність! Ми не обирали цей хрест, але нам його нести.
Сил нам всім пройти через це випробування та вийти з нього з Перемогою!
Вітаємо з Великоднем! Христос воскрес!
Напередодні Великодня кожен має власний перелік важливих справ: помити вікна, прибрати в хаті, напекти пасок… У Миколаївобленерго в цьому переліку ще один пункт – задонатити кров!
Днями ми дізналися про плачевну ситуацію із запасами життєдайної рідини в нашому обласному центрі переливання крові. Серед енергетиків є чимало донорів, в тому числі є і Почесні. Та, враховуючи такий дефіцит, серед охочих здати кров цього разу і багато «першачків». Зокрема і тих, хто в дитинстві перехворів на жовтяницю та все життя був впевнений, що його кров для донорства не годиться! Так от маємо гарну новину для тих з вас, хто так само хотів стати донором – перенесена без ускладнень хвороба Боткіна цьому не перепона! Тим, хто не хотів – для вас без змін, хіба що доведеться шукати інше виправдання.
Ми виправдань шукати не стали – натомість вишикувалися в чергу до реєстратури, аби пожертвувати свою плазму, кров чи компоненти крові тим, хто цього потребує.
Закликаємо всіх, кому дозволяє здоров’я, долучитися до доброї справи та навідатися до центру переливання крові. Це, без перебільшення, питання життя і смерті!