Ситуація з графіками відключень 30.10.2025

розміщено в: Основні новини | 0

Важливо!! Ситуація може стрімко змінюватися, тому слідкуйте за оновленнями інформації. Довіряйте тільки перевіреним джерелам!

Актуальні відключення за вашою адресою та оновлення ГПВ – можна побачити за посиланням

off.energy.mk.ua

……………………………….

14:56 отримано команду на продовження дії ГПВ до 22:00 в обсязі:

16:00 – 19:00 двох черг одночасно

19:00 – 22:00 однієї черги.

……………………………….

15:00 – 19:00 команда ЧД РДЦ в цей проміжок часу застосувати одночасно одну чергу ГПВ.

……………………………….

09:29 отримано команду ЧД РДЦ на деактивацію ГПВ попередньо до 14:00.

……………………………….

08:00 Командою ЧД РДЦ ГАВ відмінено.

Натомість введено ГПВ з 08:00 по 19:00 в обсязі:

08:00 – 10:00 дві черги

10:00 – 14:00 одна черга

14:00 – 19:00 дві черги.

…………………………………

06:56 отримано команду ЧД РДЦ про застосування однієї черги ГАВ. Відключено 5 чергу ГАВ.

Причина відключень – підступна та цілеспрямована ворожа атака проти енергооб’єктів по всій Україні. Перебої зі світлом наразі в різних областях, не лише в тих, що стали безпосередніми цілями дронів та ракет. Адже енергосистема єдина і навіть пошкодження в одній її, віддаленій від нас частині, позначається на всіх.

Якщо у вас є світло – будь ласка, споживайте його економно, особливо в пікові години!

Дякуємо нашим споживачам, які з терплячістю та розумінням ставляться до обставин. Обстановка складна, але разом ми обов’язково впораємося!

АТ «Миколаївобленерго» проклало 25 км нових електромереж 0,4 кВ та встановило 335 електроопор

розміщено в: Основні новини | 0

АТ «Миколаївобленерго» протягом 2025 року активно проводило роботи із модернізації та розвитку електромереж низької напруги 0,4 кВ, які забезпечують розподіл електроенергії тисячам родин Миколаївської області та обласного центру.

На сьогодні прокладено понад 25 км самонесучого ізольованого проводу (СІП)  та встановлено 335 сучасних залізобетонних електроопор замість старих дерев’яних. Компанія не перший рік використовує для оновлення електромереж самонесучий ізольований провід, адже він вирізняється підвищеною зносостійкістю та надійністю, захищений від більшості пошкоджень та убезпечить споживачів у разі обривів під час негоди.

До кінця року, згідно плану реконструкції ПЛ-0,4 кВ планується замінити ще додатково 8 км повітряних ліній. Роботи з оновлення електромереж 0,4 кВ передбачені інвестиційною програмою компанії на 2025 рік.

Андрій Козань, в.о. генерального директора АТ «Миколаївобленерго» зазначив: «Енергомережі Миколаївщини потребують повноцінного ремонту та реконструкції, адже під час активних бойових дій, обстрілами було пошкоджено понад 1000 об’єктів електричних мереж Товариства, частина з яких була повністю зруйнована. Тому в 2025 році значну частину коштів інвестиційної програми компанія спрямовує на реконструкцію пошкоджених електричних мереж низької напруги, аби забезпечити населенню якісний та безперебійний розподіл електричної енергії».

Розвиток інфраструктури зарядних станцій для електромобілів

розміщено в: Основні новини | 0

З метою виконання пункту 33 Плану заходів з виконання національного плану дій з відновлюваної енергетики на період до 2030 року, затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 13 серпня 2024 року, Міністерство енергетики України провело комплексну роботу над створенням інтерактивної карти сприятливих місць розташування зарядних станцій для електромобілів.

      Міністерство енергетики України проаналізувало міжнародні автомобільні дороги, перелік яких затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 15 грудня 2023 року № 1318, в частині визначення ділянок протяжністю 40 кілометрів та більше, на яких відсутні електрозарядні станції.

      Спільно з операторами системи розподілу Міністерство енергетики України визначило найбільш сприятливі місця розташування зарядних станцій для електромобілів.

      Міністерство енергетики України створило інтерактивну карту сприятливих місць розташування зарядних станцій для електромобілів, на яку було нанесено відповідні точки.

       Наступним етапом розвитку проєкту є наповнення інтерактивної карти іншими точками за результатами аналізу національних, регіональних і територіальних автомобільних доріг.

       Згадану карту можна переглянути за посиланням https://surl.li/ilutfr

Закупили обладнання за кошти одноденного заробітку колективу – воно вже на передовій, у підрозділі, де служить наш колега

розміщено в: Основні новини | 0

Ми продовжуємо робити те, що в нас виходить краще за все – забезпечувати світлом людей. Незалежно від того, де вони знаходяться: на роботі, вдома чи… в окопі. Так, в окопі – адже там, в польових умовах, нашим захисникам вкрай важливо забезпечити безперебійну роботу засобів зв’язку та техніки.

Наш колега Олександр Груздов, який зараз знаходиться «на нулі», звернувся до Товариства з проханням допомогти у придбанні портативних зарядних станцій та інверторних генераторів для підрозділу, де він служить. Якраз для таких випадків колектив виділяє свій одноденний заробіток, тож до запитів від наших військових ми були готові.

Сьогодні вже Олександр з побратимами радіють переданій допомозі, ми ж, зі свого боку, раді зробити свій внесок в нашу спільну справу – захист країни від ворожої навали. Ми неодмінно продовжимо підтримувати наших захисників! Запити на допомогу від інших підрозділів також вже в роботі, тож разом – до Перемоги!

УВАГА! З 1 жовтня 2025 року до 1 квітня 2026 року актуальні “зимові” графіки обмеження.

розміщено в: Основні новини | 0

ВАЖЛИВО! В графіках (ГПВ, ГАВ, СГАВ) можливі зміни та доповнення, тож маєте час заздалегідь перевірити, чи не змінилася приналежність вашої адреси до тої чи іншої черги/підчерги. Зробити це можна тут👇

off.energy.mk.ua

Нагадуємо, що станом на 1 жовтня 2025 року графіки обмеження по Миколаївобленерго не застосовуються! 

У разі змін ми неодмінно повідомимо через всі можливі канали комунікації.

Тож, слідкуйте за актуальною інформацією 

🔶через нашу фб-сторінку 

https://www.facebook.com/energy.mk.ua

🔶ТГ-канал

https://t.me/mk_energy_ua

🔶або офіційний сайт Товариства

https://www.energy.mk.ua/

Уряд та народ Японії знову надали допомогу АТ «Миколаївобленерго» – цього разу це напівпричіп

розміщено в: Основні новини | 0

Компанія Ogawa Seiki Corp. в межах реалізації міжурядового проекту технічної допомоги, що фінансується фондом JICA (Японія), не вперше підставляє Товариству плече. Чергове поповнення автопарку для нас вкрай важливе, адже напівпричіп тентований Lecitrailer LTP-GEN LSL-XL має вантажопідйомність 35 тон. Його вже «причепили» до сідельного тягача, що ми отримали від Уряду та народу Японії раніше. Дана техніка дозволить енергетикам оперативно перевозити велику кількість важкого енергетичного обладнання, необхідного для відновлення електричних мереж, зокрема, і після ворожих атак.

“Час – наш найцінніший ресурс”: Артем Мартинюк про системні перешкоди для аварійних бригад енергетиків

розміщено в: Основні новини | 0

Системна проблема штрафів за габаритно-ваговий контроль (ГВК) для спецтехніки операторів системи розподілу (ОСР) України, що виконують аварійно-відновлювані роботи на об’єктах електроенергетики після ворожих обстрілів, продовжує створювати перешкоди для енергетиків. У межах своєї системної роботи Energy Club зібрав офіційні відповіді від операторів систем розподілу, щоб задокументувати реальний стан речей. Про результати, нові виявлені проблеми та подальші кроки спільної роботи з Energy Club розповів Артем Мартинюк, в.о. генерального директора АТ «Українські розподільні мережі» (УРМ).

Медіадепартамент Energy Club: Пане Артеме, Energy Club отримав відповіді від низки ОСР щодо проблеми ГВК. Який головний висновок можна зробити з цих даних?

Артем Мартинюк (А.М.): Головний висновок – проблема є системною, хоч і проявляється по-різному, в залежності від регіону. Отримані дані від АТ «Сумиобленерго», АТ «Харківобленерго», АТ «Хмельницькобленерго», АТ «Черкасиобленерго», АТ «Тернопільобленерго» та АТ «Миколаївобленерго» дозволяють нам говорити не про поодинокі випадки, а про законодавчу прогалину, яка створює реальні перешкоди для роботи енергетиків.

Медіадепартамент Energy Club: Чи можете навести конкретні цифри та факти, які підтверджують гостроту проблеми?

А.М.: Так, і ці цифри вражають. Наприклад, АТ «Сумиобленерго» повідомило про п’ять штрафів на загальну суму 170 000 грн. АТ «Черкасиобленерго» зафіксувало штраф у 17 000 грн на автокран, що будував захисне укриття для трансформаторів на критично важливій підстанції. При чому, спроби оскаржити ці штрафи в суді є безуспішними, а на опрацювання однієї такої справи, за підрахунками черкаських колег, йде близько 37 людино-годин. Але справжня ціна – це не гроші, а час. За даними «Харківобленерго» та «Хмельницькобленерго», отримання офіційного дозволу на проїзд спецтехніки займає 10-15 робочих днів. У «Черкасиобленерго» цей термін оцінюють у три тижні. В умовах війни, коли відновлювати електропостачання потрібно негайно, чекати два-три тижні на папірець – це абсурд і пряма загроза безпеці.

Медіадепартамент Energy Club: Міністерство розвитку громад та територій у своїй відповіді Клубу пропонує оскаржувати кожен випадок індивідуально. Наскільки це реалістично?

А.М.: Відповіді ОСР чітко показують, що цей механізм не є дієвим. Як зазначили в «Черкасиобленерго», оскарження є малоймовірним, оскільки факт перевищення ваги є, і суд стає на бік контролюючого органу. Це глухий кут. Компанії змушені або йти на «вимушене порушення», як це назвали в «Сумиобленерго», щоб терміново відновити лінію для 50 000 споживачів, або зупиняти свою роботу.

Медіадепартамент Energy Club: Чи виявив ваш аналіз якісь нові, супутні проблеми, окрім самого ГВК?

А.М.: Так, і це дуже важливий момент. Колеги з «Харківобленерго» звернули увагу на дві додаткові системні проблеми. Перша – вимога про обов’язкову наявність тахографів. Через це нова, справна спецтехніка не може пройти техогляд і простоює. Друга – неправильна класифікація оливовозів, які прирівнюють до бензовозів та вимагають спецдозволів, хоча трансформаторна олива не підпадає під дію правил перевезення небезпечних вантажів (ADR). Це додаткові бюрократичні перепони, які заважають енергетикам працювати.

Медіадепартамент Energy Club: Чи єдина галузь у своєму бажанні змінити правила?

А.М.: Абсолютно. І це, мабуть, найважливіший підсумок нашого опитування. Навіть ті компанії, які на сьогодні не стикаються з проблемою штрафів гостро, як-от «Миколаївобленерго» та «Тернопільобленерго», однозначно підтримали ініціативу Energy Club щодо внесення змін до пункту 22.5 ПДР (щодо виключення з переліку спецтехніки, яка використовується ОСР при виконанні аварійно-відновлюваних робіт). Вони розуміють, що робота аварійної бригади є такою ж екстреною, як і робота ДСНС, і потребує відповідного статусу.

Медіадепартамент Energy Club: Як ви вважаєте якими повинні буди наступні кроки Energy Club?

А.М.: Ми зібрали потужну доказову базу. Ці факти, цифри та єдина позиція всієї галузі ляжуть в основу спільних звернень до Кабінету Міністрів України та профільних комітетів Верховної Ради. Ми вимагатимемо невідкладного розгляду цього питання та внесення простих, але критично важливих змін до законодавства.

Джерело: https://iclub.short.gy/wrUGKe

Підтримуємо своїх! Передали чергову допомогу морським котикам

розміщено в: Основні новини | 0

Передали чергову допомогу морським котикам, до яких з початку війни долучився і наш колега-енергетик Олександр Груздов.

Колектив Товариства від початку повномасштабного вторгнення робить все можливе, аби посильно сприяти нашій Перемозі! Особливе місце в наших планах завжди відводиться тим військовим підрозділам, де служать колеги-енергетики – їхні звернення з проханням про допомогу відпрацьовуються першочергово.

Ось і в черговий раз ми змогли закрити потребу Олександра Груздова, нашого співробітника, який долучився до морських котиків із початком повномасштабного вторгнення. На запит нашого Воїна змогли виготовити та передати захисникам 270 пристроїв поліпшення дистанційних скидів для дронів, а також Starlink для стабільного й надійного зв’язку.

Пишаємося кожним нашим захисником, які не жаліючи себе стали на захист Батьківщини! Віримо в Перемогу, працюємо заради майбутнього!

В умовах військових викликів важливо забезпечити єдиний підхід та державницький контроль, – Герман Галущенко про «Українські розподільні мережі»

розміщено в: Основні новини | 0

Акціонерне товариство «Українські розподільні мережі» збільшило свій статутний капітал в чотири рази і провело додаткові емісії акцій АТ за рахунок цінних паперів операторів системи розподілу (ОСР), які перебували в управлінні Міністерства енергетики України.

Отже, забезпечено повне виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України № 1336 від 29 листопада 2022 року «Про утворення акціонерного товариства «Українські розподільні мережі».

«Міненерго та «Українські розподільні мережі» провели колосальну роботу з приведення до європейських стандартів корпоративного управління державних активів в енергетиці, розвиток яких уже не відповідав вимогам часу. В умовах військових викликів ми змогли створити єдині підходи та забезпечити державницький контроль та управління цими активами для залучення інвестицій», – наголосив міністр енергетики України Герман Галущенко.

Відповідна робота тривала впродовж 2023-2025 років спільно з Міністерством енергетики України. Зокрема, здійснено передачу до статутного капіталу УРМ пакетів акцій операторів системи розподілу: «Хмельницькобленерго» (70%), «Харківобленерго» (65%), «Запоріжжяобленерго» (60,2%), «Миколаївобленерго» (70%), «Тернопільобленерго» (50,9%), «Сумиобленерго» (25%), «Черкасиобленерго» (46%) і (99,6%) «Українська енергозберігаюча сервісна компанія», яка володіє (25% «Черкасиобленерго») та «ДТЕК Одеські електромережі» (25%).

🗣️ В. о. генерального директора АТ «Українські розподільні мережі» Артем Мартинюк повідомив: «Сьогодні Група АТ «УРМ» повною мірою виконує функцію та завдання, які ставили при створенні товариства у 2022 році. На підприємствах Групи запроваджено єдину облікову політику за міжнародними стандартами фінансової звітності, запущено автоматизацію процесів розвитку підприємств та посилено контроль за якістю надання послуг споживачам. Компанія швидко рухається в напрямку досягнення європейських стандартів корпоративного управління».

На сьогодні «Українські розподільні мережі» продовжують впроваджувати кращі практики у системі корпоративного управління: приведено у відповідність до вимог законодавства статути ОСР, що увійшли до складу Групи АТ «УРМ», та створено ефективні органи управління товариств.