Способи надання показників

розміщено в: Основні новини | 0

Шановні споживачі!В період поширення захворюваності на COVID-19 та з метою економії особистого часу АТ «Миколаївобленерго» пропонує різні способи надання показів приладів обліку електроенергії: https://www.energy.mk.ua/?option=com_content&view=article&id=1123Для отримання інформації телефонуйте на багатоканальний номер телефону кол-центру – 0-800-504-001.Дзвінки зі стаціонарних та мобільних телефонів – безкоштовні.Або на номери: (0512) 53-06-61, 067 690 40 09.Дзвінки зі стаціонарних та мобільних телефонів – за тарифікацією оператора зв’язку.Крім того, інформацію про відсутність електропостачання, Ви можете самостійно дізнатися у голосовому меню самообслуговування кол-центру.Для цього Вам необхідно виконати наступні кроки:

  1. Виписати номер особового рахунку.
  2. Набрати номер телефону кол-центра: 067 690 4009, (0512) 53-06-61 (за тарифом оператора) або 0800 504 001 (безкоштовно), потрапити в голосове меню самообслуговування та натиснути «3», далі слідувати за зрозумілими голосовими підказками, обираючи необхідне меню шляхом натискання відповідної кнопки на своєму телефонному апараті.
  3. Ввести номер особового рахунку споживача та натиснути кнопку «#» (решітка). При наявності інформації про відключення електропостачання, Ви почуєте відповідне голосове сповіщення про орієнтовний час відновлення електропостачання. При відсутності відповідної інформації, Ви матимете змогу залишити голосове сповіщення про відсутність електропостачання, за вказаним Вами особовим рахунком.

До уваги споживачів!

розміщено в: Основні новини | 0

Для запобігання невиправданих витрат особистого часу споживачами електричної енергії, Товариство запровадило і пропонує скористатися іншими, ніж телефонний зв’язок, сервісами, які виключають участь оператора в інформуванні абонентів (голосове меню самообслуговування, особистий кабінет та інші).

В голосовому меню самообслуговування кол-центру є можливість самостійно передати покази лічильника, дізнатися інформацію про планові та аварійні відключення електропостачання побутовим споживачам, повідомити про аварійні відключення та перепади напруги без очікування з’єднання з оператором.

Детальна інформація про планові відключення електроенергії знаходиться на офіційному веб-сайті Товариства за адресою: https://www.energy.mk.ua/?option=com_content&view=article&id=172.

Про дату, час та тривалість тимчасового припинення постачання електричної енергії оператор системи повідомляє споживачів та електропостачальників на веб-сайті оператора системи не пізніше ніж за 10 днів до дня його здійснення.

Інформація про аварійні відключення електроенергії знаходиться на офіційному веб-сайті Товариства за адресою: https://www.energy.mk.ua/?option=com_content&view=article&id=574.

Для отримання інформації телефонуйте на багатоканальний номер телефону кол-центру – 0-800-504-001.

Кол-центр працює на результат!

розміщено в: Основні новини | 0

АТ «Миколаївобленерго» постійно працює над підвищенням якості обслуговування споживачів, здійснює всі заходи для забезпечення стабільної роботи кол – центру і його відповідності Вимогам, постійно працює над вдосконаленням можливостей, втілюючи в життя інноваційні технології інформування споживачів.

За 2020 рік на вхідні лінії кол-центру зафіксовано 1074024 дзвінків від абонентів, на 135251 дзвінків, відповідь надали оператори кол-центру та 763757 вхідних дзвінків, при яких абоненти прослуховували інформацію в голосовому меню самообслуговування.

Національна комісія, що здійснює регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг, оприлюднила Інформацію стосовно якості обслуговування споживачів електричної енергії кол-центрами системи розподілу за 2020 рік https://www.nerc.gov.ua/?news=11215&fbclid=IwAR03WYgDMoDeaS2WXsikAhOeS-Kr2Pi_liAstLS7tkLZenk5a5ug_2qjLgY

Ця інформація була сформована за результатами моніторингу українських операторів системи розподілу на предмет якості електропостачання та дотримання ними вимог до якості обслуговування споживачів у 2020 році.

Згідно цієї інформації, АТ «Миколаївобленерго» тримає впевнене лідерство серед інших операторів системи розподілу. Так, за показником швидкості відповіді оператора на дзвінок абонента Товариство посідає третє місце, а за показником «Відсоток втрачених дзвінків» – друге серед 25 операторів системи розподілу.

Робота кол-центру дозволяє більш ефективно і продуктивно працювати з клієнтами, що в свою чергу підвищує довіру та якість обслуговування споживачів.

Увага! Довіреності скасовано

розміщено в: Основні новини | 0

Звертаємо Вашу увагу, що з 15.02.2021 скасовуються всі довіреності працівників АТ «Миколаївобленерго» видані до 12.02.2021 включно виконуючим обов’язки генерального директора АТ «Миколаївобленерго» та особами, які виконували його обов’язки.    

Представляти та захищати інтереси АТ «Миколаївобленерго» мають право працівники АТ «Миколаївобленерго» на підставі довіреностей, виданих з 17.02.2021 тимчасово виконуючим обов’язки генерального директора АТ «Миколаївобленерго» Клочко Сергієм Леонтійовичем.

Завдяки злагодженій роботі енергетиків відновлено електропостачання у всіх населених пунктах області, знеструмлених через негоду

розміщено в: Основні новини | 0

27-28 січня 2021 року на території Миколаївської області спостерігались складні погодні умови, а саме: сильний поривчастий вітер, дощ з переходом у сніг, налипання мокрого снігу, хуртовина, снігові замети, сніговий накат, ожеледиця, що призвело до значних пошкоджень обладнання в мережах 0,4-150 кВ АТ «Миколаївобленерго». Дощ, при температурі повітря нижче нуля градусів, призводив до утворення ожеледі на проводах та інших конструкціях ліній електропередач і підстанцій, внаслідок чого, під дією поривчастого вітру, були зруйновані 2 опори 35 кВ, 74 опори 10 кВ, сталися масові обриви проводів та руйнування ізоляції повітряних ліній електропередач. Ожеледиця та снігові замети знижували швидкість руху ремонтного транспорту, а подекуди унеможливлювали його пересування, що збільшувало тривалість виявлення місць пошкоджень та їх ліквідацію. Внаслідок аварійних відключень обладнання в мережах 0,4-150 кВ АТ «Миколаївобленерго», було припинено електропостачання населених пунктів Вознесенського, Веселинівського, Березанського, Братського, Арбузинського, Первомайського, Доманівського, Миколаївського, Новоодеського районів Миколаївської області. Для ліквідації наслідків стихії були задіяні 92 бригади, 110 одиниць техніки, 247 працівників АТ «Миколаївобленерго», а також підрозділи ГУ ДСНС у Миколаївській області, представники аграрного сектору, постраждалих від стихій районів Миколаївської області. Таким чином, для ліквідації наслідків стихії та якнайшвидшого відновлення електропостачання, були задіяні усі можливі ресурси.  

 Станом на 31.01.2021 всім споживачам АТ «Миколаївобленерго», відключеним внаслідок складних погодних умов, електропостачання було відновлено.   
Керівництво АТ «Миколаївобленерго» висловлює окрему подяку голові Миколаївської обласної державної адміністрації та головам адміністрацій, постраждалих від стихії районів, за сприяння у вирішенні питань щодо відновлення електропостачання споживачам.    

АТ «Миколаївобленерго» нагадує про правила безпеки:
– під час сильного вітру уникати ліній електропередач;
– у разі виявлення обривів проводів, падіння опор ліній електропередач, тощо, не наближатись до місць пошкоджень електрообладнання та негайно телефонувати за номером кол-центру 0800504001.

Боротьба з негодою

розміщено в: Основні новини | 0

Під час складних погодних умов, які склалися у Миколаївській області 27-28 січня 2021 року, а саме сильного поривчастого вітру з налипанням мокрого снігу, утворенням ожеледі, снігових заметів, стались аварійні відключення обладнання в мережах 0,4-150 кВ АТ «Миколаївобленерго», внаслідок чого було припинено електропостачання населених пунктів Вознесенського, Веселинівського, Березанського, Братського, Арбузинського, Первомайського, Доманівського, Миколаївського, Новоодеського районів Миколаївської області.

Для оперативної ліквідації аварійних відключень були задіяні 92 бригади, 110 одиниць техніки, 247 працівників АТ «Миколаївобленерго». За допомогою спецтехніки підрозділів ДСНС були оперативно розчищені від снігових заметів під’їзди до енергооб’єктів, на яких відбулось пошкодження обладнання. За сприяння адміністрацій постраждалих від стихії районів та завдяки злагодженим діям представників аграрного сектору, а саме: ф/г ПП «Анатольївське», СВФ «Агросоюз», ТОВ «Лан», Вознесенської торгово-промислової палати, «Сільенерго», ФОП «Сербулов В.П.», які допомагали в забезпеченні доставки ремонтних бригад та спецтехніки до місць пошкоджень, були оперативно проведені огляди ліній електропередач та виявлені місця їх пошкоджень.  

Таким чином, для прискорення ліквідації наслідків стихії, були задіяні усі можливі ресурси, роботи по відновленню електропостачання споживачам Миколаївської області продовжуються..

В свою чергу АТ «Миколаївобленерго» нагадує, що у разі виявлення обривів проводів, падіння опор ліній електропередач, тощо, не наближатись до місць пошкоджень електрообладнання та негайно телефонувати за номером кол-центру 0800504001.